Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Plötsligt, när jag ska importera från min klocka, står det att jag inte har denna installerad, alltså Plugin-en. Jag har ju haft det hur länge som helst...

OK - går till deras sida och "downloadar" den men kommer bara tillbaka till deras förstasida igen

vilken webläsare har du?

Internet Explorer 10 är den jag har.

Men ikväll gick det via Chrome men inte så som jag alltid brukat ha gjort.
???

Har fått samma problem och det är Explorer som gör att felet uppstår. Jag har Pluginet installerat men det fungerar i alla fall inte. Med Crome går det bra. Antar att Funbeat inte är anpassad till nyaste versionen av Explorer

.

Det är mer troligt att det är Internet Explorer som inte är anpassad till Garmin Communicator eller tvärtom.

Jag har använt senaste IE med Garmin Plugin utan problem (Win 8.0 x64).

Internet Explorer är rent generellt alltid en källa till problem, dessvärre. Själv fick jag uppdatera Garmin-pluginen på datorn för några veckor sedan, men det gick dock problemfritt. Jag kör å andra sidan Mac OSX 10.9 (Safari/Chrome/Firefox)

Fortfarande samma problem. Inget svar från supporten på Funbeat.

Mannen har plötsligt fått samma när han ska regga på Jogg och från sin dator.

Virus i huset kanske?

Så länge du inte ser insticksprogrammet när du försöker ladda upp hos Garmin, så tror jag inte det lönar sig att pratat med Funbeat-supporten. Verkar vara ett rent Garmin/IE-problem.