Quote from Guest on 18 November 2013, 14:11Plötsligt, när jag ska importera från min klocka, står det att jag inte har denna installerad, alltså Plugin-en. Jag har ju haft det hur länge som helst...
OK - går till deras sida och "downloadar" den men kommer bara tillbaka till deras förstasida igen
Plötsligt, när jag ska importera från min klocka, står det att jag inte har denna installerad, alltså Plugin-en. Jag har ju haft det hur länge som helst...
OK - går till deras sida och "downloadar" den men kommer bara tillbaka till deras förstasida igen
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 14:21vilken webläsare har du?
vilken webläsare har du?
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 17:54Internet Explorer 10 är den jag har.
Internet Explorer 10 är den jag har.
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 20:17Men ikväll gick det via Chrome men inte så som jag alltid brukat ha gjort.
???
Men ikväll gick det via Chrome men inte så som jag alltid brukat ha gjort.
???
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 21:13Har fått samma problem och det är Explorer som gör att felet uppstår. Jag har Pluginet installerat men det fungerar i alla fall inte. Med Crome går det bra. Antar att Funbeat inte är anpassad till nyaste versionen av Explorer
.
Har fått samma problem och det är Explorer som gör att felet uppstår. Jag har Pluginet installerat men det fungerar i alla fall inte. Med Crome går det bra. Antar att Funbeat inte är anpassad till nyaste versionen av Explorer
.
Quote from Camilla Höög on 19 November 2013, 08:19Det är mer troligt att det är Internet Explorer som inte är anpassad till Garmin Communicator eller tvärtom.
Det är mer troligt att det är Internet Explorer som inte är anpassad till Garmin Communicator eller tvärtom.
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 08:49Jag har använt senaste IE med Garmin Plugin utan problem (Win 8.0 x64).
Jag har använt senaste IE med Garmin Plugin utan problem (Win 8.0 x64).
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 13:31Internet Explorer är rent generellt alltid en källa till problem, dessvärre. Själv fick jag uppdatera Garmin-pluginen på datorn för några veckor sedan, men det gick dock problemfritt. Jag kör å andra sidan Mac OSX 10.9 (Safari/Chrome/Firefox)
Internet Explorer är rent generellt alltid en källa till problem, dessvärre. Själv fick jag uppdatera Garmin-pluginen på datorn för några veckor sedan, men det gick dock problemfritt. Jag kör å andra sidan Mac OSX 10.9 (Safari/Chrome/Firefox)
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 10:17Fortfarande samma problem. Inget svar från supporten på Funbeat.
Mannen har plötsligt fått samma när han ska regga på Jogg och från sin dator.
Virus i huset kanske?
Fortfarande samma problem. Inget svar från supporten på Funbeat.
Mannen har plötsligt fått samma när han ska regga på Jogg och från sin dator.
Virus i huset kanske?
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 10:35Så länge du inte ser insticksprogrammet när du försöker ladda upp hos Garmin, så tror jag inte det lönar sig att pratat med Funbeat-supporten. Verkar vara ett rent Garmin/IE-problem.
Så länge du inte ser insticksprogrammet när du försöker ladda upp hos Garmin, så tror jag inte det lönar sig att pratat med Funbeat-supporten. Verkar vara ett rent Garmin/IE-problem.