Quote from Camilla Höög on 23 November 2013, 15:40Om det fungerar med Chrome så använd den. Har du någon anledning till att fortsätta med Internet Explorer?
Om det fungerar med Chrome så använd den. Har du någon anledning till att fortsätta med Internet Explorer?
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 13:41Bara att jag alltid haft den och vill ha den - men har inga konkreta skäl...
Bara att jag alltid haft den och vill ha den - men har inga konkreta skäl...
Quote from Funbeat user on 24 November 2013, 15:10Felet ligger hos Internet Explorer eller Garmin.
Plug-inen är inte uppdaterad till Windows 8.1.
Internet Explorer hittar inte plug-inen, Google Chrome gör det
Felet ligger hos Internet Explorer eller Garmin.
Plug-inen är inte uppdaterad till Windows 8.1.
Internet Explorer hittar inte plug-inen, Google Chrome gör det
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 06:42Hej Har samma problem med plugin men bara på funbeat.
Connect och Traningcenter funkar!
Detta sedan jag uppdaterade Explorer. eftersom det funkar på alla ställen utom funbeat borde felet ligga där eller?
Hej Har samma problem med plugin men bara på funbeat.
Connect och Traningcenter funkar!
Detta sedan jag uppdaterade Explorer. eftersom det funkar på alla ställen utom funbeat borde felet ligga där eller?
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 07:56Connect och training center använder inte Garmin Communicator Plugin. Funkar det på Strava, eller annat ställe som använder GCP?
Connect och training center använder inte Garmin Communicator Plugin. Funkar det på Strava, eller annat ställe som använder GCP?
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 08:17Problemet ligger i den uppdaterade explorern
Problemet ligger i den uppdaterade explorern
Quote from Funbeat user on 11 December 2013, 12:44Okej! skall testa med Google Crome. tack! 🙂
Okej! skall testa med Google Crome. tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2013, 18:43Jag har Chrome och för mig funkar det inte heller. Och Funbeat är sjukt segt generellt förövrigt...
Jag har Chrome och för mig funkar det inte heller. Och Funbeat är sjukt segt generellt förövrigt...
Quote from Camilla Höög on 12 December 2013, 20:50Om det inte fungerar så börja med att kolla att Garmin Communicator fungerar:
http://software.garmin.com/sv-SE/gcp.html
Om det inte står "Du har insticksprogrammet Communicator." så börja med att åtgärda det.Jag synkade precis nyss i Chrome version 31,
Om det inte fungerar så börja med att kolla att Garmin Communicator fungerar:
http://software.garmin.com/sv-SE/gcp.html
Om det inte står "Du har insticksprogrammet Communicator." så börja med att åtgärda det.
Jag synkade precis nyss i Chrome version 31,
Quote from Funbeat user on 29 January 2014, 17:38Linda: har du gett tillstånd för insticksprogrammet i chrome. jag fick upp en popup med frågan sedan funkade perfekt.
Linda: har du gett tillstånd för insticksprogrammet i chrome. jag fick upp en popup med frågan sedan funkade perfekt.