Quote from Guest on 8 August 2012, 10:04Tjo tjo tjo!
En fråga gällande Garmin Connect som faller under intervallrubriken.
Efter att ha klickat in sig på ett genomfört pass kan man ju klicka sig vidare till "Intervaller" och "Spelare". Efter att man har gått in på "Intervaller" kan man ju ma
Tjo tjo tjo!
En fråga gällande Garmin Connect som faller under intervallrubriken.
Efter att ha klickat in sig på ett genomfört pass kan man ju klicka sig vidare till "Intervaller" och "Spelare". Efter att man har gått in på "Intervaller" kan man ju ma
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 10:14I SportTracks hade det gått, men mig veterligen går det inte att göra sånt i GC. Om de inte har smugit in funktionen utan att den märks nånstans...
För efteranalys av passet är ST oslagbart. Finns inget program eller sida som är lika flexibelt och anpass
I SportTracks hade det gått, men mig veterligen går det inte att göra sånt i GC. Om de inte har smugit in funktionen utan att den märks nånstans...
För efteranalys av passet är ST oslagbart. Finns inget program eller sida som är lika flexibelt och anpass
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 10:21Tack för svar!
Verkar konstigt att man inte skulle kunna få ut ett medeltempo under sina intervaller, men jag kan ju inte heller hitta det, så det är väl en funktion som inte finns. Tyvärr.
Jag/vi får väl spara ihop till programmet du pratar om. :
Tack för svar!
Verkar konstigt att man inte skulle kunna få ut ett medeltempo under sina intervaller, men jag kan ju inte heller hitta det, så det är väl en funktion som inte finns. Tyvärr.
Jag/vi får väl spara ihop till programmet du pratar om. :
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 10:26Tänkte det, att om två letat och inte hittat så kanske det inte finns. tyvärr.
Det finns en gratis demoversion, ZoneFive Software är inte hur snåla som helst, men den saknar en del funktioner. Fast det ger ju en uppfattning om vad man betalar för 🙂
Tänkte det, att om två letat och inte hittat så kanske det inte finns. tyvärr.
Det finns en gratis demoversion, ZoneFive Software är inte hur snåla som helst, men den saknar en del funktioner. Fast det ger ju en uppfattning om vad man betalar för 🙂
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 11:37Tack för tipset! Värt att prova! 🙂
Tack för tipset! Värt att prova! 🙂