Quote from Guest on 27 June 2014, 22:21Har uppgraderat från 305 till 910XT för att kunna simma och att batterierna i 305 var på upphällning. Har varit helnöjd med Garmin och köpte därför 910XT
Bra klocka och efter ett antal försök fick jag igång express och connect.
Efter 2 veckor upphör möjli
Har uppgraderat från 305 till 910XT för att kunna simma och att batterierna i 305 var på upphällning. Har varit helnöjd med Garmin och köpte därför 910XT
Bra klocka och efter ett antal försök fick jag igång express och connect.
Efter 2 veckor upphör möjli
Quote from Funbeat user on 27 June 2014, 22:31Där är en massa olika saker från Garmin som installeras.
Se till att allt gammalt är borttaget.
Communicator plug-in, ANT Agent, drivrutiner.
Kolla i kontrollpanelen, och avinstallera allt Garmin...
Finns även en del mappar med enhetsfiler. Kanske rensa d
Där är en massa olika saker från Garmin som installeras.
Se till att allt gammalt är borttaget.
Communicator plug-in, ANT Agent, drivrutiner.
Kolla i kontrollpanelen, och avinstallera allt Garmin...
Finns även en del mappar med enhetsfiler. Kanske rensa d
Quote from Funbeat user on 28 June 2014, 09:26Här är en till som kör Ant Agent. Jag hade tankar om express, men jag hittade inget stöd för den i SportTracks. När jag sen Googlade så var det (iaf då) många som inte alls gillade Express, av diverse anledningar.
Här är en till som kör Ant Agent. Jag hade tankar om express, men jag hittade inget stöd för den i SportTracks. När jag sen Googlade så var det (iaf då) många som inte alls gillade Express, av diverse anledningar.
Quote from Funbeat user on 28 June 2014, 15:44Tankar ut med Ant agent till fil, det funkar.
Sedan laddar jag upp till Funbeat, tcx.
Problemet är att jag inte ens kommer in på Garmin connect.
Kan alltså inte ens logga in på min sida, detta kom helt plötsligt och inget är ändrat eller uppdaterat i dato
Tankar ut med Ant agent till fil, det funkar.
Sedan laddar jag upp till Funbeat, tcx.
Problemet är att jag inte ens kommer in på Garmin connect.
Kan alltså inte ens logga in på min sida, detta kom helt plötsligt och inget är ändrat eller uppdaterat i dato
Quote from Camilla Höög on 28 June 2014, 16:11Kommer du till inloggningssidan?
http://connect.garmin.com/sv-SE/signinTesta "modern":
http://connect.garmin.com/modern/
Kommer du till inloggningssidan?
http://connect.garmin.com/sv-SE/signin
Testa "modern":
http://connect.garmin.com/modern/
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 12:38Tyvärr, den enda sida som konstant dyker upp är:
http://connect.garmin.com/page/main/error/serverError.facesJag skapade en ny användare på connect och den fungerar att komma in på så det är inte dator/webbläsare det hänger på.
Den användaren kan jag int
Tyvärr, den enda sida som konstant dyker upp är:
http://connect.garmin.com/page/main/error/serverError.faces
Jag skapade en ny användare på connect och den fungerar att komma in på så det är inte dator/webbläsare det hänger på.
Den användaren kan jag int
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 17:12Så du kan inte logga in på sidan ens med en web-broser? Då kan vi räkna bort klockan, agent, express och liknande. Då är det kontot som det är fel på. Släpp dom andra sakerna initialt. Kan du låtsas som om du har glömt lösenordet och be att dom skickar et
Så du kan inte logga in på sidan ens med en web-broser? Då kan vi räkna bort klockan, agent, express och liknande. Då är det kontot som det är fel på. Släpp dom andra sakerna initialt. Kan du låtsas som om du har glömt lösenordet och be att dom skickar et
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 19:14Garmin Connect verkar inte helt stabilt och jag har själv haft problem att få den att ta emot data när jag använt läget Auto Multisport på klockan (910XT). Senast nu precis när jag försökte ladda upp data från triathlontävling igår går det bra att tanka ö
Garmin Connect verkar inte helt stabilt och jag har själv haft problem att få den att ta emot data när jag använt läget Auto Multisport på klockan (910XT). Senast nu precis när jag försökte ladda upp data från triathlontävling igår går det bra att tanka ö
Quote from Funbeat user on 29 June 2014, 19:35Även Garmin support har återställt lösenordet och försökt logga in på connect i mitt namn, men misslyckats och fått samma fel. Då kommer rådet att avinstallera allt igen...??
Verkar som de inte vill kännas vid problemet?
Nu tankar jag till Funbeat via ant
Även Garmin support har återställt lösenordet och försökt logga in på connect i mitt namn, men misslyckats och fått samma fel. Då kommer rådet att avinstallera allt igen...??
Verkar som de inte vill kännas vid problemet?
Nu tankar jag till Funbeat via ant
Quote from Funbeat user on 6 July 2014, 20:35Nu har Garmin vaknat.
Äntligen har de insett att mitt problem är att jag inte kommer in på connect.
Resten fungerar ju faktiskt!!
Väntar med spänning.
Nu tankar jag ur klockan med Ant agent och exporterar historiken som TCX till Funbeat.
Nu har Garmin vaknat.
Äntligen har de insett att mitt problem är att jag inte kommer in på connect.
Resten fungerar ju faktiskt!!
Väntar med spänning.
Nu tankar jag ur klockan med Ant agent och exporterar historiken som TCX till Funbeat.