Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det någon mer än jag som har problem med GC, visar ingen pulsdata och spelaren funkar inte heller, ser endast en tom ruta där spelaren ska visas.
Pulsdata finns om man kollar här på Funbeat, har provat att föra över både manuellt och direkt från klocka

Jag använder vanligtvis inte GC så jag gjorde ett test. Spelare och pulsdata fungerar och visas som det ska för mig.
Jag kör Windows 8.1 och Google Chrome.
Om du kör Internet Explorer så testa med Chrome.

Jag har samma problem sedan ett par veckor, det sammanföll med att utseendet på startsidan ändrades - dvs man har gjort någon form av "uppgradering" (försämring i mina ögon) av sajten. Jag ser också tomma rutor för diagrammen som ska visa puls, fart och h

Jag ser det tvärsom - om inte MSIE inte fanns skulle livet vara mycket lättare, både för användare och utvecklare!

Otroligt att man inte ska få välja själv vilket program man vill använda 🙁 Är ju på gränsen till diktatur 😉
Gillar inte Chrome överhuvudtaget..........

Testa då Safari, Firefox, Opera eller den uppsjö av andra webbläsare som finns. Att välja den sämsta av alla, dvs. Internet Explorer, är det enda du inte ska göra.

Jag vill använda "Anteckningar" men det funkar inte - jäkla Olle!

Men ärligt talat - om nu Garmin plötsligt i samband med en uppgradering/uppdatering vill skita i att bygga in stöd för MSIE, är det då för mycket begärt att dom åtminstone informerar om det?

Det är nog inte att de har skitit i det utan det har på något sätt blivit fel. Det kan vara så att du kör en version som är väldigt ovanlig och de inte testat för just den. Det händer även ganska ofta att om man kör svensk version av program och operativs

IE11 - och visst, det är ju extremt språkberoende hur man ritar upp en graf av pulsdata... 🙁

12