Quote from Guest on 28 August 2012, 19:50Hej!
Jag har de senaste veckorna sneglat på en GPS-klocka att ha med på löp- och cykelpassen. Jag är en total nybörjare på sådana klockor så jag har några frågor som jag hoppas att någon kan hjälpa mig att besvara. 🙂
Pulsbandet som medföljer, stör man
Hej!
Jag har de senaste veckorna sneglat på en GPS-klocka att ha med på löp- och cykelpassen. Jag är en total nybörjare på sådana klockor så jag har några frågor som jag hoppas att någon kan hjälpa mig att besvara. 🙂
Pulsbandet som medföljer, stör man
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:00Jag har haft min 410:a 4 veckor och är otroligt nöjd, letar man på detta forum ges det både ris o ros avseende klockan. (många verkar störa sig på touchringen men något sådant har jag inte upplevt)
Pulsbandet sitter riktigt bra, jag har aldrig upplevt att
Jag har haft min 410:a 4 veckor och är otroligt nöjd, letar man på detta forum ges det både ris o ros avseende klockan. (många verkar störa sig på touchringen men något sådant har jag inte upplevt)
Pulsbandet sitter riktigt bra, jag har aldrig upplevt att
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 12:38Jag köpte klockan! Fick hem den igår. Jag ska testa den på eftermiddagens cykelpass.
Touchringen var jag lite orolig för, men det är jättelätt att använda den. Pulsbandet är väldigt lätt och sitter bra. Garmin connect verkar också bra.
Just nu har jag
Jag köpte klockan! Fick hem den igår. Jag ska testa den på eftermiddagens cykelpass.
Touchringen var jag lite orolig för, men det är jättelätt att använda den. Pulsbandet är väldigt lätt och sitter bra. Garmin connect verkar också bra.
Just nu har jag
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2012, 13:23Jag undrar hur touchringen funkar då den är blöt???
Jag undrar hur touchringen funkar då den är blöt???
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:43Jag vet inte. Jag återkommer med svar när jag har tränat i regn. Kanske Tomas vet.