Quote from Guest on 28 August 2012, 19:50Hej!
Jag har de senaste veckorna sneglat på en GPS-klocka att ha med på löp- och cykelpassen. Jag är en total nybörjare på sådana klockor så jag har några frågor som jag hoppas att någon kan hjälpa mig att besvara. 🙂
Pulsbandet som medföljer, stör man
Hej!
Jag har de senaste veckorna sneglat på en GPS-klocka att ha med på löp- och cykelpassen. Jag är en total nybörjare på sådana klockor så jag har några frågor som jag hoppas att någon kan hjälpa mig att besvara. 🙂
Pulsbandet som medföljer, stör man
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 20:00Jag har haft min 410:a 4 veckor och är otroligt nöjd, letar man på detta forum ges det både ris o ros avseende klockan. (många verkar störa sig på touchringen men något sådant har jag inte upplevt)
Pulsbandet sitter riktigt bra, jag har aldrig upplevt att
Jag har haft min 410:a 4 veckor och är otroligt nöjd, letar man på detta forum ges det både ris o ros avseende klockan. (många verkar störa sig på touchringen men något sådant har jag inte upplevt)
Pulsbandet sitter riktigt bra, jag har aldrig upplevt att
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 12:38Jag köpte klockan! Fick hem den igår. Jag ska testa den på eftermiddagens cykelpass.
Touchringen var jag lite orolig för, men det är jättelätt att använda den. Pulsbandet är väldigt lätt och sitter bra. Garmin connect verkar också bra.
Just nu har jag
Jag köpte klockan! Fick hem den igår. Jag ska testa den på eftermiddagens cykelpass.
Touchringen var jag lite orolig för, men det är jättelätt att använda den. Pulsbandet är väldigt lätt och sitter bra. Garmin connect verkar också bra.
Just nu har jag
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2012, 13:23Jag undrar hur touchringen funkar då den är blöt???
Jag undrar hur touchringen funkar då den är blöt???
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 15:43Jag vet inte. Jag återkommer med svar när jag har tränat i regn. Kanske Tomas vet.
Jag vet inte. Jag återkommer med svar när jag har tränat i regn. Kanske Tomas vet.
Quote from Funbeat user on 31 August 2012, 16:12jag har inte upplevt att touchringen fungerat dåligt överhuvudtaget
jag har inte upplevt att touchringen fungerat dåligt överhuvudtaget
Quote from Funbeat user on 23 September 2012, 11:35Har fått uppfattningen att "Bezel" ringen fungerar ganska bra, även när den är lite fuktig, men däremot om fingrarna är blöta, går det knappt att få den att reagera.
Har fått uppfattningen att "Bezel" ringen fungerar ganska bra, även när den är lite fuktig, men däremot om fingrarna är blöta, går det knappt att få den att reagera.
Quote from Elias Engqvist on 25 September 2012, 10:25Nu har jag svårt att förstå hur fingrarna kan vara torra om du pillar på en blöt klocka?
Är klockan blöt så beror det väl antagligen på att det regnar - vad jag egentligen undrade som jag trodde alla förstod: Fungerar klockan i regn. Regnar det då man är
Nu har jag svårt att förstå hur fingrarna kan vara torra om du pillar på en blöt klocka?
Är klockan blöt så beror det väl antagligen på att det regnar - vad jag egentligen undrade som jag trodde alla förstod: Fungerar klockan i regn. Regnar det då man är
Quote from Funbeat user on 25 September 2012, 17:06I texten står det iofs fuktig!!!!....klocka...inte blöt!
Men jag kan förtydliga ytterligare lite....Jag har haft löprundor i uppehållsväder, där svett har fått klockan fuktig, men med torra fingrar. Då har den fungerat bra.
Jag har även haft löprundo
I texten står det iofs fuktig!!!!....klocka...inte blöt!
Men jag kan förtydliga ytterligare lite....
Jag har haft löprundor i uppehållsväder, där svett har fått klockan fuktig, men med torra fingrar. Då har den fungerat bra.
Jag har även haft löprundo
Quote from Elias Engqvist on 26 September 2012, 10:37Nu var det ju jag som frågade följande: "Jag undrar hur touchringen funkar då den är blöt???"
Så jag trodde det var det du svarade på...
En klocka som inte fungerar då det regnar är ganska värdelös i dagens sverige!
Nu var det ju jag som frågade följande: "Jag undrar hur touchringen funkar då den är blöt???"
Så jag trodde det var det du svarade på...
En klocka som inte fungerar då det regnar är ganska värdelös i dagens sverige!