Quote from Funbeat user on 26 September 2012, 14:56Då kan man säga att jag gav dig en lite mer utförlig förklaring med andra ord.
Nej...om man vet att man kommer använda den mycket, i blöta förhållanden, så skulle jag inte rekommendera den.
Kanske en 210 eller 610 istället?
Då kan man säga att jag gav dig en lite mer utförlig förklaring med andra ord.
Nej...om man vet att man kommer använda den mycket, i blöta förhållanden, så skulle jag inte rekommendera den.
Kanske en 210 eller 610 istället?
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 08:22610:an har en annan teknik och lär fungera avsevärt bättre under blöta förhållanden. Påstås det.
610:an har en annan teknik och lär fungera avsevärt bättre under blöta förhållanden. Påstås det.
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 08:52Ja 610:an har ju -Touchdisplay- istället för 410:ans "Bezel" teknik med
-Touch ring-. Så lär fungera bättre i blöta förhållanden, ...skulle jag också tippa... 🙂Anledningen till att jag inte valde just 610 va ju det höga priset.
Och om jag skall v
Ja 610:an har ju -Touchdisplay- istället för 410:ans "Bezel" teknik med
-Touch ring-. Så lär fungera bättre i blöta förhållanden, ...skulle jag också tippa... 🙂
Anledningen till att jag inte valde just 610 va ju det höga priset.
Och om jag skall v
Quote from Funbeat user on 2 October 2012, 09:12610:ans touchteknik är helt annorlunda. Funkar helt blöt och även med handskar på. Ägde en 405:a tidigare och den var fullständigt värdelös. 410:an ska tydligen vara något förbättrad mot 405:an:
610:ans touchteknik är helt annorlunda. Funkar helt blöt och även med handskar på. Ägde en 405:a tidigare och den var fullständigt värdelös. 410:an ska tydligen vara något förbättrad mot 405:an: