Quote from Guest on 3 September 2011, 16:32ja då får vi se om tomten kommer tidigare i år...
La en order på en Garmin Forerunner 610HRM på Ebay från Usa idag, betalt och klart, $434:40 nu ska vi se om vi slipper tull och moms...
Har haft tur tidigare...Nu håller man tummarna.
🙂
ja då får vi se om tomten kommer tidigare i år...
La en order på en Garmin Forerunner 610HRM på Ebay från Usa idag, betalt och klart, $434:40 nu ska vi se om vi slipper tull och moms...
Har haft tur tidigare...
Nu håller man tummarna.
🙂
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 16:42Hoppas det går bra! hur som helst så får du en toppenklocka! (H)
Hoppas det går bra! hur som helst så får du en toppenklocka! (H)
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 18:32Ja ja hoppas det, har kollat runt och bestämde mig för att lägga vantarna på denna...
Har kollat på olika modeller, vill inte ha en massa puckar, spännen runt på mig när jag motionerar, här blir det ju endast pulsbandet, helt ok!!
Så om man nu får hem d
Ja ja hoppas det, har kollat runt och bestämde mig för att lägga vantarna på denna...
Har kollat på olika modeller, vill inte ha en massa puckar, spännen runt på mig när jag motionerar, här blir det ju endast pulsbandet, helt ok!!
Så om man nu får hem d
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 17:14Hoppas det går vägen!:) Har precis beställt en från en kompis som åker till NY om två dagar så jag håller tummarna att han prioriterar mig 🙂 Annars måste jag beställa... och vänta 🙂
Har den kommit fram?
Hoppas det går vägen!:) Har precis beställt en från en kompis som åker till NY om två dagar så jag håller tummarna att han prioriterar mig 🙂 Annars måste jag beställa... och vänta 🙂
Har den kommit fram?
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 21:22Jag har nu använt 610:an sedan juli och är mer än nöjd. Lättanvänd. Bra funktioner. Inga tekniska problem som man har sett med 310:an. Enkel överföring, och bra möjligheter i Garmin Connect att lägga upp egna intervallpass för att föra över till klockan.
Jag har nu använt 610:an sedan juli och är mer än nöjd. Lättanvänd. Bra funktioner. Inga tekniska problem som man har sett med 310:an. Enkel överföring, och bra möjligheter i Garmin Connect att lägga upp egna intervallpass för att föra över till klockan.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 08:00Annars har nu Elgiganten ett superpris på FR 405 - 1790:- Det är klart värt
Annars har nu Elgiganten ett superpris på FR 405 - 1790:- Det är klart värt
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 10:52En FR 405 skull einte vara prisvärd till halva det priset. Har ägt en och den fungerar inte. Kanske om man springer inomhus och inte tänker blir svettig.
En FR 405 skull einte vara prisvärd till halva det priset. Har ägt en och den fungerar inte. Kanske om man springer inomhus och inte tänker blir svettig.
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 13:44Då har du haft otur, Stefan. Jag badar och simmar, duschar och svettas med min - har gjort så i 15 månader - inga probelm på den fronten, har däemot haft små bekymmer med programvaran tidigare, men det har rättats till
Då har du haft otur, Stefan. Jag badar och simmar, duschar och svettas med min - har gjort så i 15 månader - inga probelm på den fronten, har däemot haft små bekymmer med programvaran tidigare, men det har rättats till
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 13:54Den strulade inte jämnt, men det är sjukt irriterande t.ex. när man var ute och sprang i mörker att inte kunna tända belysningen och se skärmen för att fingrarna blivit lite fuktiga i handskarna. I duggregn var det mer regel än undantag att den började vä
Den strulade inte jämnt, men det är sjukt irriterande t.ex. när man var ute och sprang i mörker att inte kunna tända belysningen och se skärmen för att fingrarna blivit lite fuktiga i handskarna. I duggregn var det mer regel än undantag att den började vä
Quote from Funbeat user on 27 September 2011, 19:31Hej!
Har haft en fr 610a några veckor och är mycket nöjd. Två saker som jag sett som negativa:
-hittar inget sätt att sätta den i strömsparläge. Måste vänta tills den själv fixar det. Skulle vilja kunna styra det, någon som hittat det?
-pulsbandet sitter
Hej!
Har haft en fr 610a några veckor och är mycket nöjd. Två saker som jag sett som negativa:
-hittar inget sätt att sätta den i strömsparläge. Måste vänta tills den själv fixar det. Skulle vilja kunna styra det, någon som hittat det?
-pulsbandet sitter