Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 20:16Köpte nyligen en 610, och den är ju bra förstås. Men är det nån annan som använder SportTracks med den? Här går det ju bra att importera data från klockan trådlöst också, men nåt underligt är det:
Jag raderar alltid mina gamla pass helt ur klockan efter
Köpte nyligen en 610, och den är ju bra förstås. Men är det nån annan som använder SportTracks med den? Här går det ju bra att importera data från klockan trådlöst också, men nåt underligt är det:
Jag raderar alltid mina gamla pass helt ur klockan efter
Quote from Funbeat user on 5 October 2011, 21:00Det är inte i klockan de ligger. De ligger i en folder kallad History på din dator där de sparas ner. Av någon outgrundlig anledning har inte Garmin någon vettig städfunktion av den utan man får tömma den manuellt.
Det finns diverse trådar om detta, t.ex
Det är inte i klockan de ligger. De ligger i en folder kallad History på din dator där de sparas ner. Av någon outgrundlig anledning har inte Garmin någon vettig städfunktion av den utan man får tömma den manuellt.
Det finns diverse trådar om detta, t.ex
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 23:00Tack Fredrik, det funkade ju bra. Helt intuitivt (H)
Tack Fredrik, det funkade ju bra. Helt intuitivt (H)
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 12:38Ja då har man en ny leksak sen en tid tillbaka!! (H) (V)
Fick hem den, men tyvärr så blev det lite extra med tull och avgift, men, men...610:a är ju en riktig kompis i träningen (t+)!!
Tränar ensam, så kul att man kan tävla mot sig själv..
Sen att man
Ja då har man en ny leksak sen en tid tillbaka!! (H) (V)
Fick hem den, men tyvärr så blev det lite extra med tull och avgift, men, men...
610:a är ju en riktig kompis i träningen (t+)!!
Tränar ensam, så kul att man kan tävla mot sig själv..
Sen att man
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 12:35Jag beställde min 610:a från Danmark. Den fanns att hämta på posten efter 4 dagar. http://www.seirjagt.dk 😀
Jag beställde min 610:a från Danmark. Den fanns att hämta på posten efter 4 dagar. http://www.seirjagt.dk 😀
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 13:52Första gången som jag börjat undra lite över min 610:a. Igår tog det extremt lång tid (5-10 min) för den att hitta satelliterna. Jag har inte bytt ort och utgick från samma ställe som föregående runda. Det var stjärnklart så det finns inte heller moln ell
Första gången som jag börjat undra lite över min 610:a. Igår tog det extremt lång tid (5-10 min) för den att hitta satelliterna. Jag har inte bytt ort och utgick från samma ställe som föregående runda. Det var stjärnklart så det finns inte heller moln ell
Quote from Funbeat user on 15 November 2011, 14:11Ibland tar det lång tid för den att hitta sateliter 🙁 andra gånger (vid ortbyte och allt) går det så himla fort.. begriper mig inte på den heller.. lite irriterande kan jag tycka...
tar gärna emot tips om hur jag kan åtgärda problemet...
Ibland tar det lång tid för den att hitta sateliter 🙁 andra gånger (vid ortbyte och allt) går det så himla fort.. begriper mig inte på den heller.. lite irriterande kan jag tycka...
tar gärna emot tips om hur jag kan åtgärda problemet...
Quote from Funbeat user on 7 December 2011, 18:43Exakt min bild, också, i söndags tog det jättelång tid, trots samma position som vanligt vid stopp/start. Det var tom så att jag när jag tröttnat på att vänta, stängde av den helt och slog på igen, när den väl startat hittade den då snabbt satelliter. Och
Exakt min bild, också, i söndags tog det jättelång tid, trots samma position som vanligt vid stopp/start. Det var tom så att jag när jag tröttnat på att vänta, stängde av den helt och slog på igen, när den väl startat hittade den då snabbt satelliter. Och
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 16:38Jag vill dela med mig lite av mina erfarenheter av 610:an, för att balansera dom positiva inläggen
Först vill jag säga att jag gillar klockans funktioner skarpt. Liten, smidig och batteritiden är ok för löpning.
Men detta har jag upplevt som negativt:
-
Jag vill dela med mig lite av mina erfarenheter av 610:an, för att balansera dom positiva inläggen
Först vill jag säga att jag gillar klockans funktioner skarpt. Liten, smidig och batteritiden är ok för löpning.
Men detta har jag upplevt som negativt:
-
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 16:21En fråga. Jag får det inte att funka med karta (som funnits på tidigare modeller) dvs ladda över en bana från GTC och sen följa den på skärmen.
Nån som vet?
En fråga. Jag får det inte att funka med karta (som funnits på tidigare modeller) dvs ladda över en bana från GTC och sen följa den på skärmen.
Nån som vet?