Quote from Guest on 16 July 2012, 10:56kan man få fram km tider ? ex. om jag löper 10 km och importerar den så får jag ett diagram över passet + kartan där jag sprungit men kan man också få fram tiden för varje km också ?jag har en Garmin 210.... ex.
1 km 5.20 5.20
2 km 5.10 10.30
3 km 5,10 15
kan man få fram km tider ? ex. om jag löper 10 km och importerar den så får jag ett diagram över passet + kartan där jag sprungit men kan man också få fram tiden för varje km också ?jag har en Garmin 210.... ex.
1 km 5.20 5.20
2 km 5.10 10.30
3 km 5,10 15
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 11:06Har du Autolap aktivt?
Har du Autolap aktivt?
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 11:13Jag kör in min Garmin Forerunner 305 i Garmin Connect. Där analyserar jag allt: km-tider, maxpuls, medelpuls, km-hastighet, totaltid, totalsträcka. Loggad energiförbrukning är ointressant för mig. Det stämmer så dåligt med verkligheten.
Lite komplicerat
Jag kör in min Garmin Forerunner 305 i Garmin Connect. Där analyserar jag allt: km-tider, maxpuls, medelpuls, km-hastighet, totaltid, totalsträcka. Loggad energiförbrukning är ointressant för mig. Det stämmer så dåligt med verkligheten.
Lite komplicerat
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 11:18jag svarade i din andra tråd...
jag svarade i din andra tråd...
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 11:26Om du kör på en Windowsmaskin och vill slippa att Garmin Training Center startar varje gång du ansluter klockan så kan du göra följande:
Leta reda på filen gStart.exe (finns oftast i C:GarmingStart.exe). Ändra dess namn till något annat, t.ex "removegSta
Om du kör på en Windowsmaskin och vill slippa att Garmin Training Center startar varje gång du ansluter klockan så kan du göra följande:
Leta reda på filen gStart.exe (finns oftast i C:GarmingStart.exe). Ändra dess namn till något annat, t.ex "removegSta
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 13:07Tack alla 🙂 autolap va grejen.... tack
Tack alla 🙂 autolap va grejen.... tack