Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatGarmin-import
You need to log in to create posts and topics.

Samma för mig, inget händer när jag ska hämta passet. Det finns på Garmin Connect, men jag kan inte hämta det. Har aldrig hänt tidigare. Får försöka manuellt då..

Funkar ej heller med Chromium eller Firefox på Ubuntu.

Funkade inte för mig heller - jag mailade dock direkt support@funbeat.se och meddelade det. Tråkigt att ingen gjorde det igår istf att gnälla här!

Det kan ju vara bra att skriva en rad här för att veta om det är ett eget problem man själv har eller om det är något som fler är drabbade av.
När jag läser inläggen här så känns det som god ton i tråden och flera smileys fram till någon blev gnällig 19:0

Jag fick mailsvar från funbeat tidigt idag att han hade fixat det så nu funkar det. Ju tidigare man anmäler det desto förr fungerar det igen. Jag förstår inte varför ingen anmälde det till funbeat tidigare... Nu tog det 2 dagar innan det fixades... Jag l

Verkar fortfarande vara problem för mig. Jag får gateway timeout när jag väljer Läs in från Garmin Connect. (Och jag har mejlat supporten) (H)

Har samma problem. Men mailar inte...

Nu ska det andra problemet vara löst. Det andra problemet var helt orelaterat och hade med webservern på Azure att göra. Detta drog tyvärr med sig Garmin- och Suunto-importen.

Nu kunde jag importera dagens och gårdagens pass via Garmin Connect men resten av veckan (må-fre) kommer inte med.

@Fredrik, avvakta lite och se om passer rullar in. När Garmin får nobben av vår server läggs passen på senarelagda omförsök. Det har ibland tagit upp till ett dygn innan passen har släppts från Garmin igen.