Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 20:34Jag tog bort stödet, sen kom jag på att jag ju behövde det när cykeln stod stilla, så jag tog bort bakhjulet och drivlinan eftersom jag, som påpekats i tråden, ändå inte hade nytta av de sakerna när cykeln står på stödet.
Så nu har jag en kadensmätare mo
Jag tog bort stödet, sen kom jag på att jag ju behövde det när cykeln stod stilla, så jag tog bort bakhjulet och drivlinan eftersom jag, som påpekats i tråden, ändå inte hade nytta av de sakerna när cykeln står på stödet.
Så nu har jag en kadensmätare mo
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:12Högst oklart vad man har stöd till på en Dr Dew 😉
Om man inte bryr sig om vikt borde Dew Deluxen varit ett rimligare val.
Sen är frågan vad man ska ha själva stödet till, om det inte finns något att luta cykeln mot kan man inte heller låsa fast den och
Högst oklart vad man har stöd till på en Dr Dew 😉
Om man inte bryr sig om vikt borde Dew Deluxen varit ett rimligare val.
Sen är frågan vad man ska ha själva stödet till, om det inte finns något att luta cykeln mot kan man inte heller låsa fast den och
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:17Det finns nog iofs delar av landet där man kan ställa ifrån sig cykeln utan att låsa fast den ett tag och förvänta sig att den finns kvar efteråt.
Det finns nog iofs delar av landet där man kan ställa ifrån sig cykeln utan att låsa fast den ett tag och förvänta sig att den finns kvar efteråt.
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 23:51Stöd kan ju vara ett stöd för cyklisten...
Det finns ju modeller som sitter längre bak på kjedjestaget som denna för 34 kr (jula).. Inget för viktjägaren dock.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b1d6d94e2c444287ba417bdba4479585.jpg&Size=
Stöd kan ju vara ett stöd för cyklisten...
Det finns ju modeller som sitter längre bak på kjedjestaget som denna för 34 kr (jula).. Inget för viktjägaren dock.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=b1d6d94e2c444287ba417bdba4479585.jpg&Size=
Quote from j sollerman on 2 November 2010, 12:57STöd på en racer, häftigt! TYp.
STöd på en racer, häftigt! TYp.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 13:06Då blir det solokörning.
Då blir det solokörning.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 13:31Jeg vil snu litt på spørsmålet. Hva skal en med en kadensmeter på en dr. Dew.
Det er greit med en GPS, men med kadens????
Jeg vil snu litt på spørsmålet. Hva skal en med en kadensmeter på en dr. Dew.
Det er greit med en GPS, men med kadens????
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 18:00"Hva skal en med en kadensmeter på en dr. Dew."
Varför skulle kadensen ha med val av cykel att göra?
"Hva skal en med en kadensmeter på en dr. Dew."
Varför skulle kadensen ha med val av cykel att göra?
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 18:37Din cykel är inte tillräckligt fin för herrarna här; den har varken bockstyre, 23mm slicks eller Campagnolo-delar. Att dessutom montera Garmin-prylar på den renderar dig i vissa ögon en livstids laglöshet som gör det fritt fram att häckla eller retas med
Din cykel är inte tillräckligt fin för herrarna här; den har varken bockstyre, 23mm slicks eller Campagnolo-delar. Att dessutom montera Garmin-prylar på den renderar dig i vissa ögon en livstids laglöshet som gör det fritt fram att häckla eller retas med
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 18:41Undvik de färglösa och intetsägande.
Undvik de färglösa och intetsägande.