Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 11:25Guldstjärna på det tipset!
Guldstjärna på det tipset!
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 15:14Jag har installerat Garmin ANT-agenten, men den verkar klart ointresserad av att ta kontakt med min 18 månader gamla FR305.
Krävs det en synkning först eller är det något annat som krävs??
Jag har installerat Garmin ANT-agenten, men den verkar klart ointresserad av att ta kontakt med min 18 månader gamla FR305.
Krävs det en synkning först eller är det något annat som krävs??
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 15:17Min kompis hade problem med att synka sin 305 och han hitta på nätet att det är strul att synka om man kör svenska som språk. När han ändra till engelska så funka det bättre.
Min kompis hade problem med att synka sin 305 och han hitta på nätet att det är strul att synka om man kör svenska som språk. När han ändra till engelska så funka det bättre.
Quote from Camilla Höög on 29 July 2010, 15:41Forerunner 305 använder inte ANT för att synka, så det ska inte funka.
Sätt 305:an i dockan och synka på "vanligt" sätt.Vad försöker du synka med och hur?
Forerunner 305 använder inte ANT för att synka, så det ska inte funka.
Sätt 305:an i dockan och synka på "vanligt" sätt.
Vad försöker du synka med och hur?
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 16:25Anders frågade:
Vad försöker du synka med och hur?Jag har länge irriterats på att GTC alltid drar igång när man dockar FR305 mot datorn. Jag skulle föredra att jag själv bestämmer om och när GTC ska starta.
Anders frågade:
Vad försöker du synka med och hur?
Jag har länge irriterats på att GTC alltid drar igång när man dockar FR305 mot datorn. Jag skulle föredra att jag själv bestämmer om och när GTC ska starta.
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 19:07Men jag har ingen ANT-sticka till min Edge 500. Funkar det ändå?
Men jag har ingen ANT-sticka till min Edge 500. Funkar det ändå?