Quote from Guest on 14 March 2013, 07:35Börjar få smått panik, 10 v kvar till mitt första Gbg-varv och har en infektion i en visdomstand som inte ger med sig. Kan man träna trots infektionen? I morgon avslutar jag en 10 dagar lång penicillinkur... Äter också smärtstillande... Låter kanske inte
Börjar få smått panik, 10 v kvar till mitt första Gbg-varv och har en infektion i en visdomstand som inte ger med sig. Kan man träna trots infektionen? I morgon avslutar jag en 10 dagar lång penicillinkur... Äter också smärtstillande... Låter kanske inte
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 07:45Om infektionen inte är borta och det finns bakterier kvar kommer dessa ha större chans att sprida sig systemiskt runt om i kroppen och det kan leda till fler infektioner eller andra komplikationer. Det är en risk.
Personligen skiljer jag lite på infektio
Om infektionen inte är borta och det finns bakterier kvar kommer dessa ha större chans att sprida sig systemiskt runt om i kroppen och det kan leda till fler infektioner eller andra komplikationer. Det är en risk.
Personligen skiljer jag lite på infektio
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 07:50Just det! Eftersom infektionen inte släpper och har suttit ett tag skulle jag absolut inte träna. Om jag hade haft en markant bättring några dagar på raken kanske jag hade börjat fundera på det, annars inte!
Just det! Eftersom infektionen inte släpper och har suttit ett tag skulle jag absolut inte träna. Om jag hade haft en markant bättring några dagar på raken kanske jag hade börjat fundera på det, annars inte!
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 08:09Det var väl ungefär det jag trodde... Får väl vackert vänta på att det går över. Blir väl varken den första eller sista som får gå (eller krypa) i mål... 🙁 tack för era svar!
Det var väl ungefär det jag trodde... Får väl vackert vänta på att det går över. Blir väl varken den första eller sista som får gå (eller krypa) i mål... 🙁 tack för era svar!
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 08:20Jag har dragit 4 visdomständer genom åren och där två av dem har "krockat" med Göteborgsvarvet. Den första tanden fick jag inte dra innan varvet och sprang därmed med smärtstillande som också var febernedsättande dumt nog. Överhettad som långhårig kossa d
Jag har dragit 4 visdomständer genom åren och där två av dem har "krockat" med Göteborgsvarvet. Den första tanden fick jag inte dra innan varvet och sprang därmed med smärtstillande som också var febernedsättande dumt nog. Överhettad som långhårig kossa d
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 08:54Träna behöver inte betyda maxa och plåga sig själv, håll uppe din positiva energi inför GBG med promenader med eller utan stavar och kanske lägger in någon eller några minuters småjogg.
Man kan träna och behålla formen utan att behöva köra intervaller, l
Träna behöver inte betyda maxa och plåga sig själv, håll uppe din positiva energi inför GBG med promenader med eller utan stavar och kanske lägger in någon eller några minuters småjogg.
Man kan träna och behålla formen utan att behöva köra intervaller, l
Quote from Elias Engqvist on 14 March 2013, 10:08Jag skulle absolut avråda från träning då du har en infekterad tand - dottern tränade då hon hade bihåleinflammation och fick hjärnhinneinflammation - jag säger inte att det händer jämt men risken är överhängande - det kommer ett Gbgvarv nästa år också! M
Jag skulle absolut avråda från träning då du har en infekterad tand - dottern tränade då hon hade bihåleinflammation och fick hjärnhinneinflammation - jag säger inte att det händer jämt men risken är överhängande - det kommer ett Gbgvarv nästa år också! M
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 10:37Du behöver väl inte missa varvet? 10 veckor är en ocean av tid, ta det lugnt och kom igång när infektionen är över. 🙂
Du behöver väl inte missa varvet? 10 veckor är en ocean av tid, ta det lugnt och kom igång när infektionen är över. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2013, 15:58Håller med Anders, inte ska du behöva missa varvet för att du har problem 10 v innan... Starta upp lugnt och fint så kommer det att gå som en dans.
Håller med Anders, inte ska du behöva missa varvet för att du har problem 10 v innan... Starta upp lugnt och fint så kommer det att gå som en dans.
Quote from Funbeat user on 15 March 2013, 08:13Jag hoppas redan jag är på bättringsvägen, men anledningen till att jag känner mig stressad är att jag fortfarande är ganska ny inom det här med löpning. Varje förlorad träningsdag är lite smått stressande, men som sagt, nästa vecka kanske jag kan komma i
Jag hoppas redan jag är på bättringsvägen, men anledningen till att jag känner mig stressad är att jag fortfarande är ganska ny inom det här med löpning. Varje förlorad träningsdag är lite smått stressande, men som sagt, nästa vecka kanske jag kan komma i