Quote from Guest on 3 May 2010, 11:43Någon som ska springa startgrupp i 1B och har målet runt 1.29?
Hade varit skoj och skönt med draghjälp mm
Någon som ska springa startgrupp i 1B och har målet runt 1.29?
Hade varit skoj och skönt med draghjälp mm
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 11:53Jag har som tanke att hamna på nånstans mellan 1.28-1.30 och även jag startar i 1B. 🙂 Jag skulle också behöva draghjälp.
Jag har som tanke att hamna på nånstans mellan 1.28-1.30 och även jag startar i 1B. 🙂 Jag skulle också behöva draghjälp.
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 12:13I den trängseln krävs det otrolig disciplin att hålla ihop i början. Fördelen är att ryggar med lagom fart finns det hur många som helst 😀
I den trängseln krävs det otrolig disciplin att hålla ihop i början. Fördelen är att ryggar med lagom fart finns det hur många som helst 😀
Quote from Funbeat user on 3 May 2010, 20:20Startar också där, siktar väl ungefär ditåt, sen kan ni ju sticka om jag säckar ihop uppför Avenyn 🙂 .
Startar också där, siktar väl ungefär ditåt, sen kan ni ju sticka om jag säckar ihop uppför Avenyn 🙂 .
Quote from Funbeat user on 4 May 2010, 11:21Jag startar i 1B och har som mål att gå under 1:30. Jag är dock inte säker på att jag klarar det i år. Jag får först lov att se hur det går i Kungsholmen Runt (halvmaran) nu på lördag.
Jag startar i 1B och har som mål att gå under 1:30. Jag är dock inte säker på att jag klarar det i år. Jag får först lov att se hur det går i Kungsholmen Runt (halvmaran) nu på lördag.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 23:15Vore riktigt skoj å samla en liten Funbeat klunga! Hjälpas åt lite mm...
Själv ska ja köra Springcross helt nertränad på lördag.
Kör på nu såå få vi styra nåt 🙂
Vore riktigt skoj å samla en liten Funbeat klunga! Hjälpas åt lite mm...
Själv ska ja köra Springcross helt nertränad på lördag.
Kör på nu såå få vi styra nåt 🙂