Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGemensam löpning i Knivsta
You need to log in to create posts and topics.

Postade det här inlägget i forumet för Knivsta träningsgrupp här, men eftersom gruppen endast har sju medlemmar tror jag inte att alla Funbeats knivstabor ser det, så jag postar här också: Gruppen "Knivsta hålligång" från jogg.se kör gemensam löpning sönd

Trevligt initiativ. Bör själv i Knivsta och satsar på första maran iår. Tyvärr är jag bortrest 🙁

Ps om du ser en tok som springer fram och tillbaka på brunnbyleden, stora vägen mot Alsike är det stor chans att det är jag:-)

Synd att du är bortrest, Mats, men det kommer fler chanser. Vi i Knivsta hålligång kommer nog fortsätta med gemensamma pass. Ska hålla utkik efter tokar på den s.k. boulevarden (Brunnbyleden). 🙂

Nu är jag med i gruppen oxå. Kan man se vilka de andra är?

Kul! Ja, här: http://www.funbeat.se/groups/members.aspx?GroupID=1865

Gå gärna med i Knivsta hålligång på jogg.se också, det är där vi bestämmer när vi ska köra de gemensamma passen. Jag kan posta här när de blir av, men det blir lite för krångligt att fö

Tiden imorgon är ändrad, det blir kl 19:30 i elljusspåret.

Tisdagen den 24 april kl 19:30 vid elljusspåret kör vi igen. Vi värmer upp gemensamt och sen så kör var och en det som man själv vill, så de här passen passar alla, så vida man inte har något emot elljusspår vill säga. De här tisdagsträningarna kommer för

De gemensamma passen fortsätter, det blir ett imorgon den 12 maj och ett på tisdag den 15 maj. Vi har vanligtvis gemensamma pass på tisdagar kl 19:30, i elljusspåret. Postar här i gruppen löpning om passen någon gång ibland, utifall att någon knivstabo mi