Quote from Guest on 29 July 2014, 11:46Under fyra torsdagar med start den 31/7 samlas ett gäng som jag hoppas blir stort för att ta en gemensam runda på Järvafältet. Vi ses vid caféet vid Bögs Gård klockan 19 och beräknas vara ute 45-60 minuter i lugnt tempo. Kommer många så gör vi olika fartg
Under fyra torsdagar med start den 31/7 samlas ett gäng som jag hoppas blir stort för att ta en gemensam runda på Järvafältet. Vi ses vid caféet vid Bögs Gård klockan 19 och beräknas vara ute 45-60 minuter i lugnt tempo. Kommer många så gör vi olika fartg
Quote from Funbeat user on 29 July 2014, 11:56Kul initiativ!
Jag kanske dyker upp...
Kul initiativ!
Jag kanske dyker upp...
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 09:32Intressant! Jag (och sambon) har tyvärr planer för i kväll. Men skriv gärna hur det gick så ska vi/jag försöka ansluta nästa vecka.
Med vänlig hälsning,
Christian
Intressant! Jag (och sambon) har tyvärr planer för i kväll. Men skriv gärna hur det gick så ska vi/jag försöka ansluta nästa vecka.
Med vänlig hälsning,
Christian
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 10:55Kul, bra initiativ. Jag kan inte idag, men siktar på att vara med nästa torsdag.
Kul, bra initiativ. Jag kan inte idag, men siktar på att vara med nästa torsdag.
Quote from Funbeat user on 31 July 2014, 13:30Det kommer att bli en härlig kväll på Järvafältet och intresset är stort, så jag hoppas på ett månghövdat sällskap. Givetvis kommer en rapport från första passet (av fyra) lite senare ikväll.
Det kommer att bli en härlig kväll på Järvafältet och intresset är stort, så jag hoppas på ett månghövdat sällskap. Givetvis kommer en rapport från första passet (av fyra) lite senare ikväll.
Quote from Funbeat user on 1 August 2014, 06:23Igår, torsdag 31/7, var vi elva löpare som samlades vid Bögs Gård på Järvafältet. Sommarkvällen var både varm och vacker när vi tassade 6,3 kilometer tillsammans, mestadels på grusväg. Väl mött igen den 7/8!
Igår, torsdag 31/7, var vi elva löpare som samlades vid Bögs Gård på Järvafältet. Sommarkvällen var både varm och vacker när vi tassade 6,3 kilometer tillsammans, mestadels på grusväg. Väl mött igen den 7/8!
Quote from Funbeat user on 9 August 2014, 08:39Den 7/8 blev vi ännu fler löpare! Hela 16 stycken kom till Bögs Gård för en glad och social runda. Vi har planerat (minst) två torsdagar till, klockan 19 vid caféet.
Den 7/8 blev vi ännu fler löpare! Hela 16 stycken kom till Bögs Gård för en glad och social runda. Vi har planerat (minst) två torsdagar till, klockan 19 vid caféet.
Quote from Funbeat user on 12 August 2014, 11:46Låter skoj, kör ni på torsdag?
Låter skoj, kör ni på torsdag?
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 15:50Fjärde och sista torsdagslöpningen vid Bögs Gård blir imorgon (21/8) klockan 19. Alla löpare varmt välkomna!
(L)
Fjärde och sista torsdagslöpningen vid Bögs Gård blir imorgon (21/8) klockan 19. Alla löpare varmt välkomna!
(L)
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 22:06Blir det några pannlampskvällar i höst?
Blir det några pannlampskvällar i höst?