Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Under fyra torsdagar med start den 31/7 samlas ett gäng som jag hoppas blir stort för att ta en gemensam runda på Järvafältet. Vi ses vid caféet vid Bögs Gård klockan 19 och beräknas vara ute 45-60 minuter i lugnt tempo. Kommer många så gör vi olika fartg

Kul initiativ!

Jag kanske dyker upp...

Intressant! Jag (och sambon) har tyvärr planer för i kväll. Men skriv gärna hur det gick så ska vi/jag försöka ansluta nästa vecka.

Med vänlig hälsning,
Christian

Kul, bra initiativ. Jag kan inte idag, men siktar på att vara med nästa torsdag.

Det kommer att bli en härlig kväll på Järvafältet och intresset är stort, så jag hoppas på ett månghövdat sällskap. Givetvis kommer en rapport från första passet (av fyra) lite senare ikväll.

Igår, torsdag 31/7, var vi elva löpare som samlades vid Bögs Gård på Järvafältet. Sommarkvällen var både varm och vacker när vi tassade 6,3 kilometer tillsammans, mestadels på grusväg. Väl mött igen den 7/8!

Den 7/8 blev vi ännu fler löpare! Hela 16 stycken kom till Bögs Gård för en glad och social runda. Vi har planerat (minst) två torsdagar till, klockan 19 vid caféet.

Låter skoj, kör ni på torsdag?

Fjärde och sista torsdagslöpningen vid Bögs Gård blir imorgon (21/8) klockan 19. Alla löpare varmt välkomna!
(L)

Blir det några pannlampskvällar i höst?