Quote from Guest on 17 March 2012, 21:19Jag har skapat en grupp på ett annat FB, för dem som är intresserade av att löpträna på Vallhalla IP i Göteborg, och kanske tycker det kunde vara roligt om någon annan tränar något liknande ungefär samtidigt:
http://www.facebook.com/groups/valhalla.friid
Jag har skapat en grupp på ett annat FB, för dem som är intresserade av att löpträna på Vallhalla IP i Göteborg, och kanske tycker det kunde vara roligt om någon annan tränar något liknande ungefär samtidigt:
Quote from Funbeat user on 17 March 2012, 21:29Antar att det är intervaller som är på programmet.
Har skickat förfrågan på FbVad hade du tänkt för pass?
Antar att det är intervaller som är på programmet.
Har skickat förfrågan på Fb
Vad hade du tänkt för pass?
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 09:35Ja, intervalltträning är väl det vanligaste. Något enstaka testlopp kan vara roligt också. Ibland teknikanalys med höghastighetskamera.
För min del blir det mycket i stil med 10x400, 5x1000, och däremellan. Måttlig fart, för jag har ingen överdrivet b
Ja, intervalltträning är väl det vanligaste. Något enstaka testlopp kan vara roligt också. Ibland teknikanalys med höghastighetskamera.
För min del blir det mycket i stil med 10x400, 5x1000, och däremellan. Måttlig fart, för jag har ingen överdrivet b
Quote from Funbeat user on 18 March 2012, 10:25Låter perfekt. Min "standard" dag för intervaller är tisdag kvällar men varannan vecka då jag har barn varannan.
Farten är ju individuell ändå men det är ju kul att köra ihop på såna pass tycker jag... Skall kolla med mina löparkompisar med så kanske vi
Låter perfekt. Min "standard" dag för intervaller är tisdag kvällar men varannan vecka då jag har barn varannan.
Farten är ju individuell ändå men det är ju kul att köra ihop på såna pass tycker jag... Skall kolla med mina löparkompisar med så kanske vi
Quote from Håkan Öhling on 18 March 2012, 12:32Vi har också en liten grupp som kör på samma ställe. Vi kör lunch tisdag och torsdag. Tisdag är det intervaller typ 6x800 och torsdag snabbdistans typ 7k. Farten är kanske 3:40 resp 4:00.
Vi har också en liten grupp som kör på samma ställe. Vi kör lunch tisdag och torsdag. Tisdag är det intervaller typ 6x800 och torsdag snabbdistans typ 7k. Farten är kanske 3:40 resp 4:00.
Quote from Funbeat user on 3 June 2013, 17:24Tänkte springa lite imorgon runt 11-11:30. Tusingar eller liknande. Är det fortfarande bara att traska in?
Tänkte springa lite imorgon runt 11-11:30. Tusingar eller liknande. Är det fortfarande bara att traska in?