Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Visst kan det vara lite läskigt att vara ensam i skogen i vintermörkret. Tillsammans och med pannlampor känns det bättre.

Jag ordnar gemensamhetslöp i Torups bokskog (utanför Malmö, ju!) varannan vecka från och med nästa vecka (21/11) och en bit in på de

Gud vad kul! Jag hänger gärna på om det finns någon som kör från Malmö och har plats i bilen.

Bra initiativ. Min dator hängde sig dock när jag gick in på din sida: "Väntar på mediacdn.disqus.com...." . Kan ju varit något tillfälligt men även kanske någon annonsör/bannerscript som behöver fixas?

Malmö OK brukar köra natt-ol-träningar där, kolla även med dem.

Kim! Surfa in på evenemangets sida på Facebook. Där kan du säkert få napp hos någon som kör från Malmö. Det har funkat fint på tidigare evenemang.

Välkommen!

Tack, Niklas, för heads-up. Det verkar varit något temporärt. Det funkar från mitt håll. Verkar varit pluginen för Disqus som knixat.

Kul! 🙂 Kommer att vara där, ska "bara" leta upp min pannlampa....(hjälp, i vilken flyttkartong ligger den?!)

Trevligt initiativ!

Kan man få någon hint om tempot?

Tempo? Vet inte riktigt. Det blir väl lite olika beroende på vilka som är med och vilka stigar vi väljer. Tidigare rundor har vi i alla fall hängt ihop hela vägen. Det är planen!

Vi ses på onsdag!

Gör dig gärna hörd här: https://www.facebook.com/events/208279042637288/

...om du är sugen på att hänga med. Där går det med stor sannolikhet också att fixa samåkning.

12