Quote from Guest on 22 November 2012, 15:19Häng med Ikhp på söndag i terrängen runt Bankeryd! Vi samlas vid kyrkan kl 10:00 och rundan tar ca två timmar och kanske lite till. Se info & karta:
http://www.laget.se/IKHPRUNNINGTEAM/News/2720344/Den-25e-smaller-det
Kul om så många som möjligt ville h
Häng med Ikhp på söndag i terrängen runt Bankeryd! Vi samlas vid kyrkan kl 10:00 och rundan tar ca två timmar och kanske lite till. Se info & karta:
http://www.laget.se/IKHPRUNNINGTEAM/News/2720344/Den-25e-smaller-det
Kul om så många som möjligt ville h
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 15:29Vilka farter pratar vi om i den "lugnare" gruppen resp "snabb" gruppen?
Mvh
Johan
Vilka farter pratar vi om i den "lugnare" gruppen resp "snabb" gruppen?
Mvh
Johan
Quote from Funbeat user on 22 November 2012, 16:54Hallå Johan!
Är ju lite kuperat + stigar, så det kommer att gå lite långsammare än "på platten".
Men de som springer korta & långsamma brukar ligga på 5:30-6:00 på ett flackt lättsprunget långpass, och de som springer långa & snabba kanske minuten snabba
Hallå Johan!
Är ju lite kuperat + stigar, så det kommer att gå lite långsammare än "på platten".
Men de som springer korta & långsamma brukar ligga på 5:30-6:00 på ett flackt lättsprunget långpass, och de som springer långa & snabba kanske minuten snabba
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 00:33Hallå Håkan!
Tack för snabbt svar.
I dagsläget är det något för snabbt. Väntar till våren då jag fått lite mer kilometer i benen och förmodligen är något snabbare.
Vi hörs vidare!Mvh
johan
Hallå Håkan!
Tack för snabbt svar.
I dagsläget är det något för snabbt. Väntar till våren då jag fått lite mer kilometer i benen och förmodligen är något snabbare.
Vi hörs vidare!
Mvh
johan
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 09:45Hej
Jag skulle också gärna följa med men tror att distansen kan vara lite för lång för mig, du och jag kanske kan göra sällskap Johan och sedan släppa iväg de andra om det blir svårt att hänga med?
Alt. om det är möjligt att avvika efter en del av runda
Hej
Jag skulle också gärna följa med men tror att distansen kan vara lite för lång för mig, du och jag kanske kan göra sällskap Johan och sedan släppa iväg de andra om det blir svårt att hänga med?
Alt. om det är möjligt att avvika efter en del av runda
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 20:51Mårten: Tittade in på runkeeper och ser att även du e snäppet för snabb för mig i dagsläget. Lugnar mig med dessa pass till våren.
Ps. såg även att du sprungit i Stöpen - där har jag bott i 9 år som ung 🙂Mvh
Johan
Mårten: Tittade in på runkeeper och ser att även du e snäppet för snabb för mig i dagsläget. Lugnar mig med dessa pass till våren.
Ps. såg även att du sprungit i Stöpen - där har jag bott i 9 år som ung 🙂
Mvh
Johan
Quote from Funbeat user on 25 November 2012, 08:00Jag gör ett försök att hänga med idag, och så hoppas jag att orken håller hela vägen 🙂
/Mårten
Jag gör ett försök att hänga med idag, och så hoppas jag att orken håller hela vägen 🙂
/Mårten