Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 09:00Kan det duga som ett förlåt, som nån slags välsignelse?
Rycka på axlarna, ett leende och en höjd hand som hej borde väl funka?
Kan det duga som ett förlåt, som nån slags välsignelse?
Rycka på axlarna, ett leende och en höjd hand som hej borde väl funka?
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 09:07Bruse, typ ja. 🙂
Bruse, typ ja. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 10:59Vad hände då? 😛
Vad hände då? 😛
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 11:06det finns ju teckenspråk 😉
http://130.237.171.78/fmi/iwp/cgi?-db=Digital%20version%20av%20Svenskt%20teckenspr%C3%A5kslexikon&-loadframes
det finns ju teckenspråk 😉
http://130.237.171.78/fmi/iwp/cgi?-db=Digital%20version%20av%20Svenskt%20teckenspr%C3%A5kslexikon&-loadframes
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:32"Flata handen, uppåtriktad och vänstervänd, förs nedåt under kontakt med kinden. Därefter förs flata handen, framåtriktad och nedåtvänd, åt höger under kontakt med den flata handen."
Förlåt/ursäkta;)
Om det funkar. Nja det vet jag inte.
Jag tror mer p
"Flata handen, uppåtriktad och vänstervänd, förs nedåt under kontakt med kinden. Därefter förs flata handen, framåtriktad och nedåtvänd, åt höger under kontakt med den flata handen."
Förlåt/ursäkta;)
Om det funkar. Nja det vet jag inte.
Jag tror mer p
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 15:36Vad har flator med det här att göra? Hacka inte på de utsatta i samhället.
Vad har flator med det här att göra? Hacka inte på de utsatta i samhället.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 15:52Ha ha Bruse.
Har alltid klara glas så alla kan se mina vackra hundögon. Dock är det sällan man får visa de i trafiken tyvärr.
Ha ha Bruse.
Har alltid klara glas så alla kan se mina vackra hundögon. Dock är det sällan man får visa de i trafiken tyvärr.
Quote from Inger Gustås on 16 September 2011, 15:54Utsatta?
Utsatta?
Quote from Rasmus Olsson on 16 September 2011, 15:59Tänkte skriva "avvikande", men det är ju att se ned på dom. Sen tänkte jag skriva "stackare" men det är att trä på dom offerkoftan. Hur man än skriver, så förminskar man de jävla äckl... jag menar de söta kramgoa flickorna.
Tänkte skriva "avvikande", men det är ju att se ned på dom. Sen tänkte jag skriva "stackare" men det är att trä på dom offerkoftan. Hur man än skriver, så förminskar man de jävla äckl... jag menar de söta kramgoa flickorna.
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 16:18Och där klickade jag på Markera som ointressant. Borde gå att göra på personer också. 🙁
Och där klickade jag på Markera som ointressant. Borde gå att göra på personer också. 🙁