Quote from Funbeat user on 8 April 2010, 19:45För cyklister i Uppsala med omnejd finns CK Uni.
Se mer info på: www2.idrottonline.se/default.aspx?id=209084
För cyklister i Uppsala med omnejd finns CK Uni.
Se mer info på: www2.idrottonline.se/default.aspx?id=209084
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 11:23Jag vet inte hur det är för andra klubbar, och för den delen inte mer än lite andrahandsuppgifter för Fredrikshof, men deltagandet vid flera av Hofvets träningstillfällen har ökat markant detta år samtidigt som nya ställen har tillkommit. Torsdagen i Kris
Jag vet inte hur det är för andra klubbar, och för den delen inte mer än lite andrahandsuppgifter för Fredrikshof, men deltagandet vid flera av Hofvets träningstillfällen har ökat markant detta år samtidigt som nya ställen har tillkommit. Torsdagen i Kris
Quote from Funbeat user on 28 May 2010, 22:21En liten försynt fråga är förstås om det finns folk som har "vanliga" cyklar i klubbarna, dvs inte några hybrider, räsrar eller andra jehufordon. 😉 Låt säga... 5-växlade Svenssoncyklar? Ty redan där är jag annars diskvalificerad för klungcykleri. 😉
En liten försynt fråga är förstås om det finns folk som har "vanliga" cyklar i klubbarna, dvs inte några hybrider, räsrar eller andra jehufordon. 😉 Låt säga... 5-växlade Svenssoncyklar? Ty redan där är jag annars diskvalificerad för klungcykleri. 😉
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:08Jag får väl medge att jag aldrig har sett något annat än "jehucyklar" på våra träningar (Vallentuna CK), men till Lugna gruppen på torsdagar är man välkommen med vilken cykel som helst.
Jag får väl medge att jag aldrig har sett något annat än "jehucyklar" på våra träningar (Vallentuna CK), men till Lugna gruppen på torsdagar är man välkommen med vilken cykel som helst.
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 12:30Tack Gunnar! Vilken hyvens klubb! 😉
Jag har en MTB också... men den har jävelgrova däck som är lite väl tunga att cykla på vägar med. *s*
Tack Gunnar! Vilken hyvens klubb! 😉
Jag har en MTB också... men den har jävelgrova däck som är lite väl tunga att cykla på vägar med. *s*
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 15:48Finns det någon klubb i Trollhättan/Vänersborgs-området som bedriver träning (för vanliga motionärer)?
Finns det någon klubb i Trollhättan/Vänersborgs-området som bedriver träning (för vanliga motionärer)?
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:26Saknar en cykelklubb i Alingsås. Alingsås CK kör bara MTB, eller har jag fel? Och att åka in till Gbg varje gång man skall cykla är trist. Dessutom finns det finare rundor i Alingsås. Kanske dags att starta en ny klubb i Alingsås?
Saknar en cykelklubb i Alingsås. Alingsås CK kör bara MTB, eller har jag fel? Och att åka in till Gbg varje gång man skall cykla är trist. Dessutom finns det finare rundor i Alingsås. Kanske dags att starta en ny klubb i Alingsås?
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 21:58Nä de måste väl ändå ha landsvägscykling. Står följande på deras hemsida:
"Klubben har ingen organiserad egen träning vare sig för landsväg eller MTB"
Nä de måste väl ändå ha landsvägscykling. Står följande på deras hemsida:
"Klubben har ingen organiserad egen träning vare sig för landsväg eller MTB"
Quote from Funbeat user on 29 May 2010, 22:46Finns det inga klubbar i Vårgårda eller Lerum då? Då behöver du iaf inte åka så långt.
Kolla med Allebike, de borde veta vad som finns i trakten.
Finns det inga klubbar i Vårgårda eller Lerum då? Då behöver du iaf inte åka så långt.
Kolla med Allebike, de borde veta vad som finns i trakten.
Quote from Funbeat user on 30 May 2010, 18:53Både alingsås och vårgårda har lvg-klubbar.
Både alingsås och vårgårda har lvg-klubbar.