Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGirot en besvikelse på Eurosport
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag brukar följa Girot (och Touren) på Eurosport.

Men i år har de flyttat alla vardagssändningar till Eurosport 2, en kanal som jag inte har.
Och nu det idag (lördag 18/5) när det äntligen sänds på vanliga Eurosport, så är det inte Roberto Vacci som är k

Det har ändå inte varit några livebilder idag hittills, pga dåligt väder.

Det är förjävligt att Roberto tar sig friheten att ha ett eget privatliv.

Med ett abonnemang på Eurosportplayer, och datorn kopplad till TVn,
kan man se både Eurosport 1 och 2
http://www.eurosportplayer.se/

======================================================
Jag ser inte allas inlägg eftersom jag använder Funbeat-filtret t

Får hålla med att kanalbytet till 2an suger, lyckades dock gnälla till mig en gratis månad efter ett samtal med Comhem.

Håller med.Skulle se ngn etap i repris 22:15.Men istället var det segling till 22:55.När det väl börja så var det live sändningen från californien dom visa givetvis:(Stod på nätet att girot skulle visas 22:55,suck!

"Det är förjävligt att Roberto tar sig friheten att ha ett eget privatliv. "

Roberts arbete på Eurosport är ingen välgörenhet. Han är anställd av dem, och jag läste nyligen att han hade förnyat sitt kontrakt med Eurosport. Tycker därför det är konstigt a

Jag vill höra David Duffield kommentera igen...vädret skyller alla på tom cyklisterna men för bövelen...det är en utomhusgren av cykel, take it or leave it 😀

Härligt med lite svenskhet där....

När det äntligen sänds på den tv-kanal som jag har, då är d inte RÄTT kille som sitter o snackar i rutan,. så då stängde jag av...

inte lätt o vinna då inte... men men.. Ge Robin Fomin en chans... tror inte Vacchi hö

Jag har inte Eurosport alls, utan har abbonemang på eurosportplayer.se vilket fungerar kanonbra... Vacchi är ju bäst, men jag inser att ha måste vara ledig någon dag han med.

12