Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelGirot en besvikelse på Eurosport
You need to log in to create posts and topics.

12

Roberto är på Trimtex bike weekend. Han jobbar alltså.

Det som alltid har fått mig att fastna framför cykel sändningarna på Eurosport, är ju Vacchi & Adamson. Det hör liksom till.... är ju halva nöjet =)

Det var Vacci och Adamsson som en gång i tiden gjorde att jag började följa cykel på Eurosport. Utan dem så blir det väldigt tomt.

Nu kan ju inte allt vara i evighet, men Vacci är kvar och ändå låter Eurosport någon annan kommentera Girot. Det förstår ja

Så länge jag har tittat på Eurosport är det väl bara vårklassikerna och touren som Vacchi och Adamson kommenterat helt och hållet,
Annars brukar det väl skifta mellan olika kommentatorer även om Vacchi kommenterar det mesta

Vacchi har aldrig kommenterat allt. Han har också ett liv.
F.ö. var han rätt kass i början, men han är ambitiös så han brukar lära sig nya sporter snabbt.

Visst är Vacchi och Adamsson fänomenala att lyssna på, och dom gör sändningen extra underhållande.

Men jag får nog erkänna att jag i förste hand tittar på Girot (och alla andra cykeltävlingar som jag följar) för cyklingens skuld, inte för kommentatorerna

Haha, ja det måste du vara. Jag kollar inte bara för att det är cykel, utan mycket för att få höra Roberto och Anders. Cykling på teve utan dessa gubbar är inte alls det samma.

Jag håller med alla - nästan.

Bruse, du har absolut rätt, Den Dynaimska Duon V och A är enormt underhållande. Och dom gör cyklingen "levande", om du förstår vad jag menar.
Men om valet står mellan cykel utan dom eller ingen cykel alls, så vinnar cyklingen.
Men självklart föredrar jag

Tempoetapp med ljud från fotbollskommentatorer på ES2, blää. Man får väl vara nöjd att det inte bara är fotboll 😉

Edit: Nu blev det helt tyst.

12