Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 20:13Go Go Go!!! Bra jobbat! (t+)
Go Go Go!!! Bra jobbat! (t+)
Quote from mårten jansson on 9 May 2008, 20:33Vad duktig du är!
Vad duktig du är!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 21:48Bra jobbat! Dags att köra LVG nu då?
Bra jobbat! Dags att köra LVG nu då?
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 10:16Stefan: det gör ju cyklandet så mkt roligare... 🙂
David: Haha ja just det 😉 Men ville jag ha mer fart finge jag nog börja med att byta till däck som är gjorda för att gå fort och inte i skogen... Och det vill jag ju inte; jag vill ha friheten att åka u
Stefan: det gör ju cyklandet så mkt roligare... 🙂
David: Haha ja just det 😉 Men ville jag ha mer fart finge jag nog börja med att byta till däck som är gjorda för att gå fort och inte i skogen... Och det vill jag ju inte; jag vill ha friheten att åka u
Quote from Funbeat user on 10 May 2008, 10:33Då har vissa klubbar medlemmar som ser till att man hamnar i, på, utanför banan, diket, akuten när man minst anar det.
Då har vissa klubbar medlemmar som ser till att man hamnar i, på, utanför banan, diket, akuten när man minst anar det.
Quote from j sollerman on 10 May 2008, 10:41Ja man får se upp när man tävlar
Ja man får se upp när man tävlar
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 21:26Grattis
Grattis
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2008, 22:52Bra gjort Sandra - och utan att nedvärdera dig på något sätt - MÅNGA kan cykla mycket fortare än dom tror - det sitter väldigt mycket i huvudet. Det jobbiga är att hålla hastigheten en längre tid. Men man måste börja med korta distanser iofs.
Men det fin
Bra gjort Sandra - och utan att nedvärdera dig på något sätt - MÅNGA kan cykla mycket fortare än dom tror - det sitter väldigt mycket i huvudet. Det jobbiga är att hålla hastigheten en längre tid. Men man måste börja med korta distanser iofs.
Men det fin
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 23:27Ja, det var bra sagt. Så jag måste till syvende och sist börja planera upp även cyklingen, lägga in distanspass och snabbpass. Jag som ännu inte gjort ett "riktigt" distanspass (4 mil längst; anar att det inte kvalar in..?) 🙂
Men den uppstyrningen får b
Ja, det var bra sagt. Så jag måste till syvende och sist börja planera upp även cyklingen, lägga in distanspass och snabbpass. Jag som ännu inte gjort ett "riktigt" distanspass (4 mil längst; anar att det inte kvalar in..?) 🙂
Men den uppstyrningen får b
Quote from Elias Engqvist on 18 May 2008, 23:38Åsså hoppas vi på bättre cykelväder så man kan njuta lite också!
Åsså hoppas vi på bättre cykelväder så man kan njuta lite också!