Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Tycker precis som Christer. Summering av distanser per träningstyp. Men då måste man ju göra nåt åt träningstyperna... som sagt.

Amen.

Amen, vaddå?

🙂

fast olästa diskussioner som jag deltar i fungerar fortfcarande dåligt för mig. har rensat allt i dator och funbea5 ändå ligger jätte gamla trådar kvar som olästa. tummen ner!

Johan: Kan det vara så att diskussionerna har flera sidor och du inte har besökt alla sidor i diskussionerna?

Jag gick in på http://www.funbeat.se/discussion/unreadthreads.aspx och markerade alla som lästa, men det var fortfarande några kvar under "Olästa diskussioner som jag deltar i".
Det är diskussioner jag skrivit i som jag markerat som ointressanta. Det var

Men mening är väl vara när man tömmer diskussionerna via att klicka i rutan och sedan knappen som gör de markerade från olästa till läst? D.v.s att alla trådar blir lästa och därmed töms min startsida från alla(också). Eller?
Edit: oavsett hur många sido

Har du markerat de diskussioner som ligger kvar på startsidan som ointressanta? Det var de som låg kvar på min startsida. Resten försvann.

Där är ju ett problem. Om jag gjort inlägg i en diskussion och sedan markerat den som ointressant så är jag inte in

svar nej det har jag ej gjort.

12