Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kul att det är många här inne på forumen som lägger många mil under sulorna i jakten på träningsresultat. Tyvärr ser jag också att de flesta prioriterar bort den prestationshöjande och skadeförebyggande rörlighets- och styrketräningen.
Som löpare bör du a

Det var ju grymt mycket bra information. Blir till att läsa/titta på videorna ikväll i lugn och ro (och självklart göra övningarna)

Tack

Vilken bra sida! Blir till att lus läsa! Har haft lite ont baksida lår men är på bättrings vägen. Som sagt det är viktigt att stretcha ut hamstrings, höftböjarna och sätesmusklerna. / Jonas

Tack för den!

Jag ska helt klart plöja igenom den sidan efter jobbet. (t+)

Jag misstänker att du kommer bli sågad snart på grund av att ditt inlägg syftar till att dra folk till din blogg. Men det är bara vad jag tror 😀

Jag ska införskaffa bandyboll.

Är ju gammal bandyspelare så jag får ut i förrådet och leta 🙂

Jo men det stämmer nog David, lite lagom skamlöst sådär. 🙂
Mitt syfte med bloggen är att sprida den kunskap och de arbetsmetoder vi använder inom korrektiv och skadeförebyggande träning för prestation inom olika områden, men min tanke (i mån av tid) är j

Har länge velat prova på kettelbell men varit lite rädd för att göra fel. Det var en grundlig och bra introduktion för oss nybörjare. Men 16 kg för män? Jag är inte superklen men har känt på några "bells" hos Stadium. De är bra tunga!