Quote from Guest on 14 May 2012, 10:38Kul att det är många här inne på forumen som lägger många mil under sulorna i jakten på träningsresultat. Tyvärr ser jag också att de flesta prioriterar bort den prestationshöjande och skadeförebyggande rörlighets- och styrketräningen.
Som löpare bör du a
Kul att det är många här inne på forumen som lägger många mil under sulorna i jakten på träningsresultat. Tyvärr ser jag också att de flesta prioriterar bort den prestationshöjande och skadeförebyggande rörlighets- och styrketräningen.
Som löpare bör du a
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 10:48Det var ju grymt mycket bra information. Blir till att läsa/titta på videorna ikväll i lugn och ro (och självklart göra övningarna)
Tack
Det var ju grymt mycket bra information. Blir till att läsa/titta på videorna ikväll i lugn och ro (och självklart göra övningarna)
Tack
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 14:00Vilken bra sida! Blir till att lus läsa! Har haft lite ont baksida lår men är på bättrings vägen. Som sagt det är viktigt att stretcha ut hamstrings, höftböjarna och sätesmusklerna. / Jonas
Vilken bra sida! Blir till att lus läsa! Har haft lite ont baksida lår men är på bättrings vägen. Som sagt det är viktigt att stretcha ut hamstrings, höftböjarna och sätesmusklerna. / Jonas
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 16:05Tack för den!
Tack för den!
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 16:15Jag ska helt klart plöja igenom den sidan efter jobbet. (t+)
Jag ska helt klart plöja igenom den sidan efter jobbet. (t+)
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 17:24Jag misstänker att du kommer bli sågad snart på grund av att ditt inlägg syftar till att dra folk till din blogg. Men det är bara vad jag tror 😀
Jag misstänker att du kommer bli sågad snart på grund av att ditt inlägg syftar till att dra folk till din blogg. Men det är bara vad jag tror 😀
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 19:09Jag ska införskaffa bandyboll.
Jag ska införskaffa bandyboll.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 19:23Är ju gammal bandyspelare så jag får ut i förrådet och leta 🙂
Är ju gammal bandyspelare så jag får ut i förrådet och leta 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 22:41Jo men det stämmer nog David, lite lagom skamlöst sådär. 🙂
Mitt syfte med bloggen är att sprida den kunskap och de arbetsmetoder vi använder inom korrektiv och skadeförebyggande träning för prestation inom olika områden, men min tanke (i mån av tid) är j
Jo men det stämmer nog David, lite lagom skamlöst sådär. 🙂
Mitt syfte med bloggen är att sprida den kunskap och de arbetsmetoder vi använder inom korrektiv och skadeförebyggande träning för prestation inom olika områden, men min tanke (i mån av tid) är j
Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 21:09Har länge velat prova på kettelbell men varit lite rädd för att göra fel. Det var en grundlig och bra introduktion för oss nybörjare. Men 16 kg för män? Jag är inte superklen men har känt på några "bells" hos Stadium. De är bra tunga!
Har länge velat prova på kettelbell men varit lite rädd för att göra fel. Det var en grundlig och bra introduktion för oss nybörjare. Men 16 kg för män? Jag är inte superklen men har känt på några "bells" hos Stadium. De är bra tunga!