Quote from Guest on 13 January 2013, 15:22I dag gick jag ut och körde intervall!:)Var tufft och motigt eftersom jag har några extra kilon att dras på men jag gjorde det!Känns toppen! Kommer fortsätta med detta!Nu är jag peppad!Vill inte vara tjock länge dels för min självkänsla och för min häls
I dag gick jag ut och körde intervall!:)Var tufft och motigt eftersom jag har några extra kilon att dras på men jag gjorde det!Känns toppen! Kommer fortsätta med detta!Nu är jag peppad!Vill inte vara tjock länge dels för min självkänsla och för min häls
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 15:32Heja Caroline :-)!
Heja Caroline :-)!
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 15:57Du är jätteduktig!! Kämpa på - det ger snabba resultat och man blir så glad då! 😀 (Y)
Du är jätteduktig!! Kämpa på - det ger snabba resultat och man blir så glad då! 😀 (Y)
Quote from Funbeat user on 17 January 2013, 20:27Rock n roll!
Keep going!
Rock n roll!
Keep going!
Quote from Funbeat user on 21 January 2013, 06:07Så spännande. Jag gjorde samma sak januari till juni 2011 och blev av med 24kg.
Träningen med 3 pass i veckan var ett sätt att peppa mig där löpningen tog överhand när våren kom. Men det stora för mig var att ändra attityden till mat och att vara väldigt
Så spännande. Jag gjorde samma sak januari till juni 2011 och blev av med 24kg.
Träningen med 3 pass i veckan var ett sätt att peppa mig där löpningen tog överhand när våren kom. Men det stora för mig var att ändra attityden till mat och att vara väldigt
Quote from Funbeat user on 28 January 2013, 19:02Intervaller är tuffa som f-n. Men när man gjort det, då är man riktigt jäkla glad!
www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Intervaller är tuffa som f-n. Men när man gjort det, då är man riktigt jäkla glad!
http://www.runandreasrun.se - Frihet är att springa
Quote from Funbeat user on 3 February 2013, 22:55Bra !! Caroline!!!! man ska vara Glad!!! :-)))))
Bra !! Caroline!!!! man ska vara Glad!!! :-)))))