Quote from Guest on 24 June 2010, 19:27Ja jag hoppas verkligen att ni alla får en fin och helt enkelt väder-kanon midsommarhelg. Hoppas oxo att ni får tid att köra några lättare pass mellan allt grillande å schottis...dans kring stången är oxo träning...glöm inte det...
Halva året har gått å n
Ja jag hoppas verkligen att ni alla får en fin och helt enkelt väder-kanon midsommarhelg. Hoppas oxo att ni får tid att köra några lättare pass mellan allt grillande å schottis...dans kring stången är oxo träning...glöm inte det...
Halva året har gått å n
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 19:37Detsamma till dej Kjell och alla andra (H)
Detsamma till dej Kjell och alla andra (H)
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 19:37Tack detsamma! 🙂
Tack detsamma! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 19:46Glad midsommar allihopa! 🙂
Glad midsommar allihopa! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 20:28En glad midsommar till dig Kjell! Och en glad midsommar till er andra också!:-)
En glad midsommar till dig Kjell! Och en glad midsommar till er andra också!:-)
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 20:39Glad midsommar från Europas mitt! Tänker fira med ett lopp i Chamonix på lördag, mer midsommar än så blir det inte här för mig i år 😉
Njut av en midsommar med strålande solsken!
Glad midsommar från Europas mitt! Tänker fira med ett lopp i Chamonix på lördag, mer midsommar än så blir det inte här för mig i år 😉
Njut av en midsommar med strålande solsken!
Quote from ellen olsson on 24 June 2010, 21:27Glad midsommar!
Glad midsommar!
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 21:43Ja, Glad Midsommar allihopa! Och tack för all inspiration jag fått här på FunBeat!
Vakna på midsommardagens natt kommker vi ju i alla fall att vara, ett gäng i Trollhättan som springer 24H/12H i K-G:s regi... Vi behöver kanske gå och lägga oss tidigt på m
Ja, Glad Midsommar allihopa! Och tack för all inspiration jag fått här på FunBeat!
Vakna på midsommardagens natt kommker vi ju i alla fall att vara, ett gäng i Trollhättan som springer 24H/12H i K-G:s regi... Vi behöver kanske gå och lägga oss tidigt på m
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 21:48Ja, glad midsommar! Själv arbetar jag midsommardagen men ska ha trevligt ändå!
Ja, glad midsommar! Själv arbetar jag midsommardagen men ska ha trevligt ändå!
Quote from Funbeat user on 24 June 2010, 22:56Glad midsommar själv Kjell och till alla andra funbeatare!
Glad midsommar själv Kjell och till alla andra funbeatare!