Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGlad påsk...
You need to log in to create posts and topics.

...på er! Mitt pass är avklarat, en lugn skön morgonjogg i solsken. Nu kan jag koncentrera mig på äggen! 😀

Samma här! (t+)

Glad påsk på er alla 🙂

Tog också en morgonjogg i underbart vårväder, men den blev inte så lugn som planerat, och därför inte heller så lång som planerat! 😉
Det drar redan nu i mig att ge mig ut igen, men denna gång får det bli en lite lugnare promenad!

Här är en till som avverkat påskloppet i form av ett lugnt långåpass på drygt 14 km i vårsolen på västkusten.

Glad Påsk på er alla :D:D:D

Glad Påsk 🙂
Edit: Harald, läste om ditt su-pass. Låter kanon. Jag tog en terrängsväng i Änggården, vilket väder vi har idag!
Tänkte hänga på i su-trail, ska bli kul.

Harald: verkar som om jag får svårt att haka på dig. (t+)

@Eva
Änggården - där lekte jag på sextiotalet. Låter som en mysig plats att köra terräng - har läst att det är populärt hä på FB. Måste jag prova vid tillfälle. Lycka till med SU Trail - en bra motivator att komma ut ordentligt. Som det ser ut just nu bli

GLAD PÅSK alla FunBeatare...!
Körde idag en 2 km streak på gamla E4:an nuvarande väg 600....å på dom 20 minutrarna som jag var utomhus med Jågel-matning, streak å tidningshämtning 06.55 så kom det noll, zero bil förbi....helt underbart...men i fjärran kun