Quote from Guest on 20 July 2008, 19:36http://www.vk.se/Article.jsp?article=203726&comment=true#comment
Åsikter?
http://www.vk.se/Article.jsp?article=203726&comment=true#comment
Åsikter?
Quote from ellen olsson on 20 July 2008, 19:46Tja, till att börja med kan de ju använda korrekta ytenheter...
"Klacken däremot, var tvungen att vara minst sju centimeter hög och ha en basyta på högst en och en halv centimeter."
Tja, till att börja med kan de ju använda korrekta ytenheter...
"Klacken däremot, var tvungen att vara minst sju centimeter hög och ha en basyta på högst en och en halv centimeter."
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 20:39Lika intressant som Kast med liten trädgårdstomte eller Klättring med kryckor.
Lika intressant som Kast med liten trädgårdstomte eller Klättring med kryckor.
Quote from Funbeat user on 20 July 2008, 21:02ett lopp för mig!
synd att jag inte såg det tidigare
ett lopp för mig!
synd att jag inte såg det tidigare
Quote from Bjarne Lewin on 20 July 2008, 21:05Aldrig i livet, inte med mina fotleder i alla fall! Jag har lagt ner mkt energi för att få dem stabilare och inte sabbar jag dem för ngt sånt (t-)
Aldrig i livet, inte med mina fotleder i alla fall! Jag har lagt ner mkt energi för att få dem stabilare och inte sabbar jag dem för ngt sånt (t-)
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 18:41Men det är ändå imponerande att de iförda högklackade skor kan springa snabbare än jag klarar med riktiga löparskor!
Uhm, jag skulle ha läst länken innan jag skrev nåt. Trodde detta var det ryska loppet, där vinnaren sprang betydligt snabbare! Tror det v
Men det är ändå imponerande att de iförda högklackade skor kan springa snabbare än jag klarar med riktiga löparskor!
Uhm, jag skulle ha läst länken innan jag skrev nåt. Trodde detta var det ryska loppet, där vinnaren sprang betydligt snabbare! Tror det v
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 21:08Underbart! Jag ska ställa upp med mina nya 12-centimeters när jag har gått igenom "högklackatskolan" på sko"väskmässan i augusti...
Underbart! Jag ska ställa upp med mina nya 12-centimeters när jag har gått igenom "högklackatskolan" på sko"väskmässan i augusti...
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:03Hon längst bak till höger på bilden verkar ha lite problem med balansen. Idrottsskador någon?
Hon längst bak till höger på bilden verkar ha lite problem med balansen. Idrottsskador någon?