Quote from Guest on 7 April 2008, 18:55Långa banan:70 km
Korta banan:37 kmhttp://www.ckantilopen.com/default.asp?CategoryID=8666
Långa banan:70 km
Korta banan:37 km
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 19:05Finns det några antiloper att glana på där?
Finns det några antiloper att glana på där?
Quote from Lena O on 7 April 2008, 19:07Ett par anti-löpare iallfall
Ett par anti-löpare iallfall
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 09:18Gary:Nerför Vångabacken alltså..
Gary:Nerför Vångabacken alltså..
Quote from Lena O on 8 April 2008, 12:40Jepps!! Vilket är synd ... den är fin från Blacka hållet!
Jepps!! Vilket är synd ... den är fin från Blacka hållet!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 13:56Jo, den känns...en gång har den passerats hittills i vår. Nästa gång märker man om man har blivit starkare eller inte. Just nu är jag nere för räkning (sjuk), så nu kommer jag nog knappt upp.
Vid Grensholm, i den riktningen som Glan runt körs är det väl o
Jo, den känns...en gång har den passerats hittills i vår. Nästa gång märker man om man har blivit starkare eller inte. Just nu är jag nere för räkning (sjuk), så nu kommer jag nog knappt upp.
Vid Grensholm, i den riktningen som Glan runt körs är det väl o
Quote from Lisa Bringhed on 8 April 2008, 14:01Mmm, Vångabacken, den är riktig bra, det var länge sedan jag var där borta.
Det var mer rundor söderut i fjol, mot Törnevik.
Mmm, Vångabacken, den är riktig bra, det var länge sedan jag var där borta.
Det var mer rundor söderut i fjol, mot Törnevik.
Quote from Lena O on 8 April 2008, 14:27Krya på dig Jimmy. Om du ska köra Roxen runt i år antar jag att du cykla dit eller?
Jag brunkar cykla från Norrköping, kan sluta upp med dig på vägen.
Krya på dig Jimmy. Om du ska köra Roxen runt i år antar jag att du cykla dit eller?
Jag brunkar cykla från Norrköping, kan sluta upp med dig på vägen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 16:38Gary: Du menar loppet "Roxen runt", antar jag? Har jag inte tänkt på ännu..aug eller?
Om vi ska ta ngn runda ihop framöver (vilket vore trevligt), så kan vi ses i Norsholm. Sedan kör vi mot Grensholm, fortsätter mot Vånga och tar "Vångabacken" för att sed
Gary: Du menar loppet "Roxen runt", antar jag? Har jag inte tänkt på ännu..aug eller?
Om vi ska ta ngn runda ihop framöver (vilket vore trevligt), så kan vi ses i Norsholm. Sedan kör vi mot Grensholm, fortsätter mot Vånga och tar "Vångabacken" för att sed
Quote from Lena O on 8 April 2008, 23:14Ja loppet RoxenRunt.
Om du tar dig till Kimstad till bron över Svartån kan vi åka mot Grensholmen/Vånga. Det bli också en tur på ca 8mil för mig
Ja loppet RoxenRunt.
Om du tar dig till Kimstad till bron över Svartån kan vi åka mot Grensholmen/Vånga. Det bli också en tur på ca 8mil för mig