Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 10:16Du menar väl mellan Norsholm och Kimstad (gamla vägen), där det står en skylt "Grensholm"? Den turen kan vi ta vid ett tillfälle, bara stämma av en dag. Jag är fortfarande krasslig, men jag hoppas på en tur till helgen i ett lugnt tempo.
Helgen efter det
Du menar väl mellan Norsholm och Kimstad (gamla vägen), där det står en skylt "Grensholm"? Den turen kan vi ta vid ett tillfälle, bara stämma av en dag. Jag är fortfarande krasslig, men jag hoppas på en tur till helgen i ett lugnt tempo.
Helgen efter det
Quote from Lena O on 9 April 2008, 10:31Förmodligen ingenting.
Jag brukar bli starkare av en kort sjukdom 😉
Förmodligen ingenting.
Jag brukar bli starkare av en kort sjukdom 😉
Quote from Funbeat user on 9 April 2008, 11:38Jag hoppas du har rätt, för cykelformen har aldrig varit så här bra..(säger väl inte så mycket egentligen..). Kroppen får i alla fall återhämta sig...
Hur många är ni som kör från Haga Cykel på söndagar? Olika hastighetsgrupper?
Jag hoppas du har rätt, för cykelformen har aldrig varit så här bra..(säger väl inte så mycket egentligen..). Kroppen får i alla fall återhämta sig...
Hur många är ni som kör från Haga Cykel på söndagar? Olika hastighetsgrupper?
Quote from Lena O on 2 May 2008, 01:05glömde att svara dig Jimmy.
Det blir så framöver hoppas jag/vi.
iallafall 2 grupper på söndagar.
glömde att svara dig Jimmy.
Det blir så framöver hoppas jag/vi.
iallafall 2 grupper på söndagar.
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:33Gary:Vart kör ni på söndag?
Gary:Vart kör ni på söndag?
Quote from Lena O on 2 May 2008, 15:44Jimmy: Det bestämmer vi vid samlingen
Antingen mot Kolmården eller Glan/Roxen
Kom till lokalen och häng med 😉
Jimmy: Det bestämmer vi vid samlingen
Antingen mot Kolmården eller Glan/Roxen
Kom till lokalen och häng med 😉
Quote from Funbeat user on 2 May 2008, 15:53Alltid kl 10, misstänker jag?
Alltid kl 10, misstänker jag?
Quote from Lena O on 3 May 2008, 09:36Jepps!
Annars ändra vi i god tid, och det står alltid i kalendern 🙂
Jepps!
Annars ändra vi i god tid, och det står alltid i kalendern 🙂
Quote from Funbeat user on 3 May 2008, 11:27Vilken tid är ni i Blacka..eller kanske i Norsholm? Vi ska köra imorgon (troligtvis), men har heller inte bestämt tid eller sträcka och har ingen direkt lust att packa in cyklarna i bilen för det är smidigare att bara dra iväg..(lång mening blev det). Det
Vilken tid är ni i Blacka..eller kanske i Norsholm? Vi ska köra imorgon (troligtvis), men har heller inte bestämt tid eller sträcka och har ingen direkt lust att packa in cyklarna i bilen för det är smidigare att bara dra iväg..(lång mening blev det). Det
Quote from Lena O on 3 May 2008, 14:41Kör vi mot Blacka är vi där vid 10.30 - 10.40 🙂
Kör vi mot Blacka är vi där vid 10.30 - 10.40 🙂