Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 19:30Fsa = svällande loctite på splinesaxeln och blå loctite på vevarmens skruvar klart.Dra inte för hårt på bulten som sköter lagerspänningen.
Fsa = svällande loctite på splinesaxeln och blå loctite på vevarmens skruvar klart.Dra inte för hårt på bulten som sköter lagerspänningen.
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 20:51Mitt vevlager är också slut på min tävlingshoj är en Merida Scultura Evo Team-07 det har börjat glappa som fan och har ända sedan jag köpt den varit nåt konstigt med lagret för det kunde hugga till för att sedan släppa lämnade då in den och dom gjorde ren
Mitt vevlager är också slut på min tävlingshoj är en Merida Scultura Evo Team-07 det har börjat glappa som fan och har ända sedan jag köpt den varit nåt konstigt med lagret för det kunde hugga till för att sedan släppa lämnade då in den och dom gjorde ren
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 21:00Ett kullager ger färre stödpunkter och slits snabbare än lösa kulor.
Ett kullager ger färre stödpunkter och slits snabbare än lösa kulor.