Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 14:52eh, va. vad menar du?
eh, va. vad menar du?
Quote from Funbeat user on 29 September 2010, 17:58En Lotus med Mavic 3g hjul hade verkligen inte varit fel!
En Lotus med Mavic 3g hjul hade verkligen inte varit fel!
Quote from ellen olsson on 29 September 2010, 18:10Rasmus: Är det inte bättre med en cykel som är godkänd att tävla med?
Rasmus: Är det inte bättre med en cykel som är godkänd att tävla med?
Quote from Mikaela Lexén on 4 October 2010, 23:29>Linus
Om du inte redan har gått och köpt dig en Barbie så kan du göra som jag och laminera en genomskinlig overheadfilm som du sedan klipper till i lämplig storlek.( syns på min avatar... )
>Linus
Om du inte redan har gått och köpt dig en Barbie så kan du göra som jag och laminera en genomskinlig overheadfilm som du sedan klipper till i lämplig storlek.
( syns på min avatar... )
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 08:24Aha, bra materialval? 🙂
Aha, bra materialval? 🙂
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 09:41Vid triathlon är den väl fortfarande godkänd Fredrik 😉 Visserligen är detta inte triathlon delen utav forumet men jag hade gärna haft en och tävlat med!
Vid triathlon är den väl fortfarande godkänd Fredrik 😉 Visserligen är detta inte triathlon delen utav forumet men jag hade gärna haft en och tävlat med!
Quote from ellen olsson on 5 October 2010, 10:55Rasmus: Vill du chansa?
"K. Icke traditionell eller ovanlig typ av cykel eller utrustning är icke tillåten förrän tillstånd lämnats av tävlingsledare före starten."
Rasmus: Vill du chansa?
"K. Icke traditionell eller ovanlig typ av cykel eller utrustning är icke tillåten förrän tillstånd lämnats av tävlingsledare före starten."
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 12:09Natascha brukar inte ha problem 🙂 Visserligen ingen Lotus men ganska lik är Cheetahn som hon använder (om hon använder den än vet jag inte riktigt hon körde med den i våras iaf)
http://www.youtube.com/watch?v=SD1homja40U
Natascha brukar inte ha problem 🙂 Visserligen ingen Lotus men ganska lik är Cheetahn som hon använder (om hon använder den än vet jag inte riktigt hon körde med den i våras iaf)
Quote from ellen olsson on 5 October 2010, 12:17Hon tävlar väl inte så ofta i Sverige?
Hon tävlar väl inte så ofta i Sverige?
Quote from Funbeat user on 5 October 2010, 14:28Tyvärr inte men hon är hjärtligt välkommen hit och göra det! Men jag undrar om en tävlingsledare hade förbjudit cykeln? I Kalmar har jag för mig att de sa att hjulen var tvungna att vara lika stora men kommer inte riktigt ihåg om de sa något om ramen. Hur
Tyvärr inte men hon är hjärtligt välkommen hit och göra det! Men jag undrar om en tävlingsledare hade förbjudit cykeln? I Kalmar har jag för mig att de sa att hjulen var tvungna att vara lika stora men kommer inte riktigt ihåg om de sa något om ramen. Hur