Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 14:28Gick bilen bättre i år David? Hade de flyttat på bussen? En rapport vore trevligt.
Gick bilen bättre i år David? Hade de flyttat på bussen? En rapport vore trevligt.
Quote from Funbeat user on 29 August 2010, 14:31Vädret var så dåligt så någon annan fick köra med kromad armbåge.
Vädret var så dåligt så någon annan fick köra med kromad armbåge.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 19:46Vädret blev faktiskt bättre än vad både SMHI och yr.no förutspått. Det dröjde ca 70 km innan första skuren överföll mig.
På gruset var det värst vid stigningen Mosshult där fästet kunde släppa i de brantaste partierna.
Vädret blev faktiskt bättre än vad både SMHI och yr.no förutspått. Det dröjde ca 70 km innan första skuren överföll mig.
På gruset var det värst vid stigningen Mosshult där fästet kunde släppa i de brantaste partierna.
Quote from Jonas Täng on 30 August 2010, 22:06Ja du Nicklas, visst blev det bättre än man tänkt. Första loopen. Vi fick inte regn förrän sista milen in mot Kosta - men sen det gick ju fort att bli genomblöt när man låg på rulle. Vi få som fortsatte ytterligare en loop blev det duktigt kalla, blöta oc
Ja du Nicklas, visst blev det bättre än man tänkt. Första loopen. Vi fick inte regn förrän sista milen in mot Kosta - men sen det gick ju fort att bli genomblöt när man låg på rulle. Vi få som fortsatte ytterligare en loop blev det duktigt kalla, blöta oc
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 12:34antal deltagare?? ngn som vet? enligt resultatlistan var det ganska dåligt med folk,stämmer det?
antal deltagare?? ngn som vet? enligt resultatlistan var det ganska dåligt med folk,stämmer det?
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:12Det var inte så dåligt deltagande som det såg ut i resultatlistan. Har inga bekräftade uppgifter ännu men vad jag förstår så bröt nästan 2/3 av motionärerna som skulle kört den långa sträckan. Hur många som bröt den korta vet jag inget om men det var nog
Det var inte så dåligt deltagande som det såg ut i resultatlistan. Har inga bekräftade uppgifter ännu men vad jag förstår så bröt nästan 2/3 av motionärerna som skulle kört den långa sträckan. Hur många som bröt den korta vet jag inget om men det var nog
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 09:32Bilder från Glasrikeresan
http://www.flickr.com/photos/53477624@N05/sets/72157624849646086/with/4945072404/
Bilder från Glasrikeresan
http://www.flickr.com/photos/53477624@N05/sets/72157624849646086/with/4945072404/
Quote from Jonas Täng on 1 September 2010, 12:08Trevliga bilder, men vad mörkt det såg ut när jag passerade fartkameran i skogen! Ösregn.
Trevliga bilder, men vad mörkt det såg ut när jag passerade fartkameran i skogen! Ösregn.
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 17:38Niklas hur gick det för dig?
Niklas hur gick det för dig?
Quote from Funbeat user on 1 September 2010, 17:54Till nästa år så avaktar jag vädret innan jag anmäler mig, nysladdad grusväg och regn är ingen hit. Som grädde på moset en punktering, sen var det bara att köra i ingemansland. Annars är banan kanon.
Till nästa år så avaktar jag vädret innan jag anmäler mig, nysladdad grusväg och regn är ingen hit. Som grädde på moset en punktering, sen var det bara att köra i ingemansland. Annars är banan kanon.