Quote from Guest on 15 January 2013, 09:28Kan vi slippa allt gnäll om att det är för kallt att springa nu?
http://englishrussia.com/2013/01/13/freezing-cold-marathon/Och ska det gnällas så ska det i så fall göras efter löpning i shorts 🙂
Kan vi slippa allt gnäll om att det är för kallt att springa nu?
http://englishrussia.com/2013/01/13/freezing-cold-marathon/
Och ska det gnällas så ska det i så fall göras efter löpning i shorts 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 09:38På ett foto ungefär i mitten ser det ut som om han snortar blåbärssoppan. Det kanske är det som är tricket?
På ett foto ungefär i mitten ser det ut som om han snortar blåbärssoppan. Det kanske är det som är tricket?
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 10:26Tibor, jag gissar att det är te och julkaka eftersom det är på juldagen.
Tibor, jag gissar att det är te och julkaka eftersom det är på juldagen.
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 10:26...och jag som var lite stolt när jag hade sprungit i -22, det var ju uppenbarligen inte mycket att komma med.
...och jag som var lite stolt när jag hade sprungit i -22, det var ju uppenbarligen inte mycket att komma med.
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 10:50Blåbärssoppa ska alltid snortas! Stör inte andningen så mycket.....
Blåbärssoppa ska alltid snortas! Stör inte andningen så mycket.....
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 11:18Vann han på 1:08:26!?!?!?
Och hur sjutton klarar man ett Maraton i kortbyxor när det är så kallt? Eller rättare sagt; vilken liniment använder han? 🙂
Vann han på 1:08:26!?!?!?
Och hur sjutton klarar man ett Maraton i kortbyxor när det är så kallt? Eller rättare sagt; vilken liniment använder han? 🙂
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 11:36Ja, Atriom vann på 1.08.26, men det var varken ett maraton eller i kortbyxor.
Loppet är en halvmara och han hade långbyxor ser du väl..?
Jag tror att han gjort en mara på typ 2.21 för några år sedan.Man springer även 7 km samt stafett och det är väl där
Ja, Atriom vann på 1.08.26, men det var varken ett maraton eller i kortbyxor.
Loppet är en halvmara och han hade långbyxor ser du väl..?
Jag tror att han gjort en mara på typ 2.21 för några år sedan.
Man springer även 7 km samt stafett och det är väl där
Quote from Funbeat user on 15 January 2013, 12:15Kallaste upplagan av Siberiran Ice gick 2001 och noterade -39C. Då stod intressant nog en kvinna som totalsegrare i loppet. Det stärker min teori om att ambitiösa vinterlöpare ser till att skaffa sig ordentligt med underhudsfett.
Kallaste upplagan av Siberiran Ice gick 2001 och noterade -39C. Då stod intressant nog en kvinna som totalsegrare i loppet. Det stärker min teori om att ambitiösa vinterlöpare ser till att skaffa sig ordentligt med underhudsfett.