Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 16:34Att inte ha rätt utrustning oavsett viktmässigt, inställningar eller inte godkända hjul är trots allt fusk, precis som doping....
Det dopingtestas inte så ofta på svenska tävlingar och det innebär inte för mig att det är ok med doping, oavsett form.
Att inte ha rätt utrustning oavsett viktmässigt, inställningar eller inte godkända hjul är trots allt fusk, precis som doping....
Det dopingtestas inte så ofta på svenska tävlingar och det innebär inte för mig att det är ok med doping, oavsett form.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 18:56+1 på de Fp
+1 på de Fp
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 22:10Fan, så jag får inte köra med mitt treekrade HED-hjul på sprint-SM i tri. Fyttihelvete.
Fan, så jag får inte köra med mitt treekrade HED-hjul på sprint-SM i tri. Fyttihelvete.
Quote from ellen olsson on 12 June 2009, 22:45Varför skulle du inte få det? Det är inget linjelopp i cykel...
Varför skulle du inte få det? Det är inget linjelopp i cykel...
Quote from Lars Ekegård on 13 June 2009, 10:18Andrew> Vilka hjul funderar du på.
Andrew> Vilka hjul funderar du på.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 11:21Fredrik: Pga att i triathlontävlingar med drafting gäller UCI:s regler.
Niklas: Jag hade samma problem, löste det genom att skatteåterbära mig ett par nya tillåtna hjul.
Fredrik: Pga att i triathlontävlingar med drafting gäller UCI:s regler.
Niklas: Jag hade samma problem, löste det genom att skatteåterbära mig ett par nya tillåtna hjul.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 11:42Ja, det är ju de reglerna som gäller Fredrik. Har förövrigt lagt en massa pengar på träningsgrejer nu men ett nytt hjul också!? Njäe... jag får nog se till att låna ihop ett hjulsett till den tävlingen!
Ja, det är ju de reglerna som gäller Fredrik. Har förövrigt lagt en massa pengar på träningsgrejer nu men ett nytt hjul också!? Njäe... jag får nog se till att låna ihop ett hjulsett till den tävlingen!
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 11:54Du kan få låna fälgband av mig.
Du kan få låna fälgband av mig.
Quote from ellen olsson on 13 June 2009, 11:58Har du inga träningshjul?
Har du inga träningshjul?
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 15:20Jodå men om jag kan låna ett par schyssta tävlingshjul så är det en bra bonus!
Jodå men om jag kan låna ett par schyssta tävlingshjul så är det en bra bonus!