Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 18:53pocenten:)oooligt
pocenten:)oooligt
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 18:57men är nog tyvärr så..kan han träna sej till en bättre kapacitet när det brantar till?eller är det bara så,fn vill ju se honom stå upp o prova lite,men det funkar väl inte då?
men är nog tyvärr så..kan han träna sej till en bättre kapacitet när det brantar till?eller är det bara så,fn vill ju se honom stå upp o prova lite,men det funkar väl inte då?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:03Han gör vad han kan och eftersom det rullar på i drygt trettio uppför med 5-6% så känns det.
Han gör vad han kan och eftersom det rullar på i drygt trettio uppför med 5-6% så känns det.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:57förstår det,,men sknar den där lilla tempoökningen när det blir brantare,kan han bli bättre där,eller finns det bara inte där exposiviteten?
förstår det,,men sknar den där lilla tempoökningen när det blir brantare,kan han bli bättre där,eller finns det bara inte där exposiviteten?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:33Med risk för att få hela världen emot mig: jag tycker att Gotland känns lite som Cadel Evans - en grymt duktig cyklist som tyvärr saknar ett segervapen för etapplopp.
Med risk för att få hela världen emot mig: jag tycker att Gotland känns lite som Cadel Evans - en grymt duktig cyklist som tyvärr saknar ett segervapen för etapplopp.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:59Gotland är inte tillräckigt explosiv och har vikten emot sig. Det straffar sig vid +6% om ett ryck kommer.
Gotland är inte tillräckigt explosiv och har vikten emot sig. Det straffar sig vid +6% om ett ryck kommer.
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 08:56Nu har Arne fått mail av Jonas Olsson och har gjort avbön i soffan med brallorna nere. Han vill ha vaselin.
Nu har Arne fått mail av Jonas Olsson och har gjort avbön i soffan med brallorna nere. Han vill ha vaselin.