Quote from Guest on 4 March 2011, 03:12Halloj!
Jag har hittat ett gäng olika träningsappar men har ingen aning om vilka som funkar bra och inte. Det jag är ute efter är en GPS-app som kan plotta löp/cykel/skidrundan samt visa olika hastigheter. Den kommer funka som ett komplement till min Pol
Halloj!
Jag har hittat ett gäng olika träningsappar men har ingen aning om vilka som funkar bra och inte. Det jag är ute efter är en GPS-app som kan plotta löp/cykel/skidrundan samt visa olika hastigheter. Den kommer funka som ett komplement till min Pol
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 03:22Jag har testat ett gäng olika men den jag fastnade för var endomondo. Den får till bra spår, har en vettig hemsida, känns stabil och utvecklas aktivt. Annars gillade jag runkeeper men den var tyvärr sämre på allt utom hemsidan.
Jag har testat ett gäng olika men den jag fastnade för var endomondo. Den får till bra spår, har en vettig hemsida, känns stabil och utvecklas aktivt. Annars gillade jag runkeeper men den var tyvärr sämre på allt utom hemsidan.
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 16:26Tack för tipset!
Några fler förslag?
Tack för tipset!
Några fler förslag?
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:33Kanske kan vara något ?
http://htcsoftware.org/gps-sport-tracker/
(har inte provat om "download link" fungerar men det verkar okej)
Kanske kan vara något ?
http://htcsoftware.org/gps-sport-tracker/
(har inte provat om "download link" fungerar men det verkar okej)
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 18:45Jag testade igenom ett antal Androidappar för ett tag sedan. Använde bla. HTC Wildfire och några Ericssonlurar. Jag rankade dem såhär:
1. Endomondo
2. CardioTrainer
3. Buddy Runner
4. Sportypal
6. RunKeeper
7. JogTracker
8. Softrace9. Runtastic
10. Tim
Jag testade igenom ett antal Androidappar för ett tag sedan. Använde bla. HTC Wildfire och några Ericssonlurar. Jag rankade dem såhär:
1. Endomondo
2. CardioTrainer
3. Buddy Runner
4. Sportypal
6. RunKeeper
7. JogTracker
8. Softrace
9. Runtastic
10. Tim
Quote from Funbeat user on 4 March 2011, 19:01Tackar för era svar!
Jag tror jag ger Enodmondo ett försök.
Rapporterar hur det funkar när jag testat 😀
Tackar för era svar!
Jag tror jag ger Enodmondo ett försök.
Rapporterar hur det funkar när jag testat 😀
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 18:05Bara testat runkeeper på min HTC. Blev nöjd direkt och har aldrig funderat på att byta. Men blir ju lite sugen på endomondo nu... Vad är det som gör den bättre?
Bara testat runkeeper på min HTC. Blev nöjd direkt och har aldrig funderat på att byta. Men blir ju lite sugen på endomondo nu... Vad är det som gör den bättre?
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 19:31Framför allt tyckte jag att runkeeper fick till ganska dåliga rundor med mycket hack och streck långt utanför den rutt man sprungit. Sedan fick jag bara en rent allmän känsla av att endomondo var stabilare och mer sofistikerad. Kan inte riktigt sätta fing
Framför allt tyckte jag att runkeeper fick till ganska dåliga rundor med mycket hack och streck långt utanför den rutt man sprungit. Sedan fick jag bara en rent allmän känsla av att endomondo var stabilare och mer sofistikerad. Kan inte riktigt sätta fing
Quote from Funbeat user on 6 March 2011, 19:38Hej,
Jag kör Endomondo och tycker den fungerar bra.
Får en annan distans när jag importerar in i funbeat.En annan app jag kör är cardiotrainer vilken funkar bra men dålig web sida.
Hej,
Jag kör Endomondo och tycker den fungerar bra.
Får en annan distans när jag importerar in i funbeat.
En annan app jag kör är cardiotrainer vilken funkar bra men dålig web sida.
Quote from Funbeat user on 7 March 2011, 08:05En app jag tycker är skitkul men som inte har med själva löpandet att göra är instant heart rate. Den mäter helt enkelt din puls bara genom att du lägger ditt finger över kameralinsen. Fungerar hur bra som helst, jag har jämfört den med min polar rs400.
En app jag tycker är skitkul men som inte har med själva löpandet att göra är instant heart rate. Den mäter helt enkelt din puls bara genom att du lägger ditt finger över kameralinsen. Fungerar hur bra som helst, jag har jämfört den med min polar rs400.