Quote from Guest on 27 September 2013, 17:45"Termen Gran Fondo är benämningen på en typ av cykeltävlingar med ursprung i Italien. Gran Fondo är en cykeltävling för elit och motionärer, vanligtvist på medel- till långdistans. Ett Gran Fondo skall vara utmanande, men också en upplevelse med vacker na
"Termen Gran Fondo är benämningen på en typ av cykeltävlingar med ursprung i Italien. Gran Fondo är en cykeltävling för elit och motionärer, vanligtvist på medel- till långdistans. Ett Gran Fondo skall vara utmanande, men också en upplevelse med vacker na
Quote from Berit Bengtson on 27 September 2013, 17:55Dyrt lopp!
Dessutom väcker bansträckningen en del funderingar. Från ett annat Forum:
"Oj vilken vansinnig bansträckning. I Arninge är det trafikkaoz som det är. Vaxholmsvägen cyklar man med livet som insats, skulle vilja se en snabbklunga här... Upp genom
Dyrt lopp!
Dessutom väcker bansträckningen en del funderingar. Från ett annat Forum:
"Oj vilken vansinnig bansträckning. I Arninge är det trafikkaoz som det är. Vaxholmsvägen cyklar man med livet som insats, skulle vilja se en snabbklunga här... Upp genom
Quote from Funbeat user on 27 September 2013, 18:01För dyrt för mig, så då behöver jag inte bry mig om bansträckningen.
Alltid något gott 🙂
För dyrt för mig, så då behöver jag inte bry mig om bansträckningen.
Alltid något gott 🙂
Quote from Berit Bengtson on 30 September 2013, 19:22Även Hitler har synpunkter på Stockholm Gran Fondo
http://captiongenerator.com/7642/Hitler-reacts-to-Stockholm-Gran-Fondo
Även Hitler har synpunkter på Stockholm Gran Fondo
http://captiongenerator.com/7642/Hitler-reacts-to-Stockholm-Gran-Fondo
Quote from Funbeat user on 30 September 2013, 19:46Hihi... den där Hitler alltså.. LoL!!!!
4 gånger senare och jag skrattar fortfarande lika mycket...
Hihi... den där Hitler alltså.. LoL!!!!
4 gånger senare och jag skrattar fortfarande lika mycket...
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 09:04Ha ha ha...det var roligt
Ha ha ha...det var roligt
Quote from Funbeat user on 6 October 2013, 17:53Tror iofs att det kommer att bli bilfritt - det är vad de försöker fixa iaf. Håller med Håkan C om att det vore smått vansinnigt att köra snabb_klunga genom Stockholm med hennes trafik i åtanke.
Tror iofs att det kommer att bli bilfritt - det är vad de försöker fixa iaf. Håller med Håkan C om att det vore smått vansinnigt att köra snabb_klunga genom Stockholm med hennes trafik i åtanke.
Quote from Funbeat user on 8 November 2013, 21:28Hitler hade ju humor, ha, ha, ha, ha, ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hitler hade ju humor, ha, ha, ha, ha, ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 13 November 2013, 13:54hahaha så jävla skön!!
hahaha så jävla skön!!
Quote from Funbeat user on 3 December 2013, 22:34Inte vågar dom skylta med hur många som är anmälda, om det nu är några!
Tror det var många som såg fram emot SGF men ryggar nu när dom ser priset.
Inte vågar dom skylta med hur många som är anmälda, om det nu är några!
Tror det var många som såg fram emot SGF men ryggar nu när dom ser priset.