Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGrannar
You need to log in to create posts and topics.

Det är inte alltid så kul att bo i en liten by där alla har koll på allt och alla. Men det senaste ryktet fick mig att skratta högt. Fick nyligen höra talas om att grannarna har varit övertygade om att jag hade tappat körkortet. Det är ju inte normalt att

Bara tappat?! Det var ju inte så illa - du kunde ju ha blivit av med det pga rattfylla eller vårdslös körning eller nåt sånt. Ska man sprida rykten, kan man väl lika gärna ta i ordentligt! 🙂

Är rädd för att mina grannar menade precis det som du beskrev... Och det bjuder jag på. Det är ju ändå positivt att ha människor omkring sig som har känsla för fantasi och kreativitet.

Det var till att ha en positiv inställning till saker och ting! 🙂 Vet inte hur du lyckas vända "skvallrande, dumma grannar" till "känsla för fantasi och kreativitet", men jag är klart imponerad.

Grannar är ett släkte för sig, helt klart!

hahahahaaaa, såklart att det inte är normalt att cykla mycket ...framförallt är det det där med ensam som stör tror jag 😀

Kan du inte försöka plantera ett eget rykte om varför du cyklar ... du träffar en man i skogen för hemliga, heta möten (L) ... elle

Men tänk om det är det jag gör.... Har hemliga dejter med olika män längs undangömda småvägar.

Eller så försöker jag förtvivlat leta upp den där prinsen på vit carbon för att försöka överräcka mitt visitkort.

Nej, jag har en så positiv syn på singelliv

Sup till ordentligt o sätt dig på cykeln! Så ska dom nog få nåt att prata om!

Skit i vad folk tycker...de tycker lika mycket i Stockholm.....Det är bara kul att folk tror att man är djävligare än man är....eller nja i mitt fall är det väl tvärt om...