Quote from ellen olsson on 10 July 2012, 15:40Han som "skrivit" artikeln har uppdaterat den efter mailväxling med Henrik Öijer.
Han som "skrivit" artikeln har uppdaterat den efter mailväxling med Henrik Öijer.
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 17:10Jeg har fårståelse for han utsagn, og forstår hvordan han tenker.
La meg skissere et en utvikling som kan passe til di fleste , fra man er 10 år.
Han starter og trene i en klubb som driver helt på idealistiske og non profit vilkår, med ledere som "brenne
Jeg har fårståelse for han utsagn, og forstår hvordan han tenker.
La meg skissere et en utvikling som kan passe til di fleste , fra man er 10 år.
Han starter og trene i en klubb som driver helt på idealistiske og non profit vilkår, med ledere som "brenne
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 19:44Nu är det väl dags att gratta honom igen!!!
Nu är det väl dags att gratta honom igen!!!
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 21:33Jim, eftersom jag cyklat och samtalat med Kessiakoff kan jag gå i god för att han är en väldigt sympatisk och trevlig cyklist, så du behöver inte oroa dig att AB skulle ha citerat rätt, gör dom någonsin det?
Jim, eftersom jag cyklat och samtalat med Kessiakoff kan jag gå i god för att han är en väldigt sympatisk och trevlig cyklist, så du behöver inte oroa dig att AB skulle ha citerat rätt, gör dom någonsin det?
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 14:51Kom igen nu klättriakoff!
Kom igen nu klättriakoff!
Quote from Funbeat user on 18 July 2012, 17:53Det var väl strax efter det epitetet det brast idag tyvärr...
Det var väl strax efter det epitetet det brast idag tyvärr...