Quote from Guest on 31 May 2009, 10:46Jag vill gratulera alla ni som har kämpat genom maraton. Ni ska vara stolta över er. Grattis engångtill/Maire L:-)
Jag vill gratulera alla ni som har kämpat genom maraton. Ni ska vara stolta över er. Grattis engångtill/Maire L:-)
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 10:56Jag måste instämma det är ju en bedrift att bara ta sig i mål i denna värmen. (V)
Jag måste instämma det är ju en bedrift att bara ta sig i mål i denna värmen. (V)
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 22:58Tack ska ni ha. Det var min första mara och jag är inte snabb men hyggligt uthållig normalt sett, men tål ej värme då jag svettas dåligt och blir lätt överhettad, så vädret blev min fiende. Med tanke på det och ett överansträngt knä ?, som smärtade sista
Tack ska ni ha. Det var min första mara och jag är inte snabb men hyggligt uthållig normalt sett, men tål ej värme då jag svettas dåligt och blir lätt överhettad, så vädret blev min fiende. Med tanke på det och ett överansträngt knä ?, som smärtade sista