Quote from Guest on 14 February 2011, 11:23Hej!
Jag har dragits med lite skador. Hade löparknä. Med ett par ilägg korrigerade jag min pronation som anses vara anledningen till detta. Jag blev bra men har nu överbelastat mitt andra knä. Så nu är det två veckors löpvila på ordination från min sjukg
Hej!
Jag har dragits med lite skador. Hade löparknä. Med ett par ilägg korrigerade jag min pronation som anses vara anledningen till detta. Jag blev bra men har nu överbelastat mitt andra knä. Så nu är det två veckors löpvila på ordination från min sjukg
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:33Du verkar redan klara av att springa minst 40 min samt göra det 3 gånger per vecka. Du verkar springa de flesta av dina pass i runt 5:10 tempo. Jag antar att detta inte är fullt ös, utan någonting som känns ganska ok.
Ett alternativ kan vara:
Mån: 15-
Du verkar redan klara av att springa minst 40 min samt göra det 3 gånger per vecka. Du verkar springa de flesta av dina pass i runt 5:10 tempo. Jag antar att detta inte är fullt ös, utan någonting som känns ganska ok.
Ett alternativ kan vara:
Mån: 15-
Quote from Funbeat user on 14 February 2011, 11:50Tack för snabbt svar 😀 När det gäller löpstyrka kör jag benböj, utfall, tåhäv, balans, bål....men finns det något bra program att följa. Eller är det några övningar jag borde lägga till?
Tack för snabbt svar 😀 När det gäller löpstyrka kör jag benböj, utfall, tåhäv, balans, bål....men finns det något bra program att följa. Eller är det några övningar jag borde lägga till?
Quote from Funbeat user on 15 February 2011, 22:58En guldstyrkeövning att lägga till är: Hängfrivändningar med split.
En guldstyrkeövning att lägga till är: Hängfrivändningar med split.