Quote from Guest on 26 February 2012, 14:55Den här tråden finns det säkerligen tusentals varianter av, men jag tar upp det ändå. Tränar en del inför vättern kring Göteborg (nästan alltid själv). Finns det nåt gäng som kör i och kring Göteborg på helgerna nu framåt våren som man kan haka på? Bor i
Den här tråden finns det säkerligen tusentals varianter av, men jag tar upp det ändå. Tränar en del inför vättern kring Göteborg (nästan alltid själv). Finns det nåt gäng som kör i och kring Göteborg på helgerna nu framåt våren som man kan haka på? Bor i
Quote from ellen olsson on 26 February 2012, 15:05MCK kör på söndagar från Mölndalsbro. CK Master kör nog också varje helg.
MCK kör på söndagar från Mölndalsbro. CK Master kör nog också varje helg.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 16:45Hisingens CK verkar vara en stor cykelklubb med mycket aktivitet i.
Hisingens CK verkar vara en stor cykelklubb med mycket aktivitet i.
Quote from ellen olsson on 26 February 2012, 17:55Till skillnad från de klubbar jag nämnde så går HCK i ide...
Till skillnad från de klubbar jag nämnde så går HCK i ide...
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 18:54Fredrik ... ???
HCK börjar sina söndagsträningar efter "Laholmslägret". Det är i slutet av mars, så de sparkar igång i april. Jag var på årsmötet och hörde att alla pass är redan planerade med passledare osv. Tre fartgrupper. För sådana som Fredrik finns
Fredrik ... ???
HCK börjar sina söndagsträningar efter "Laholmslägret". Det är i slutet av mars, så de sparkar igång i april. Jag var på årsmötet och hörde att alla pass är redan planerade med passledare osv. Tre fartgrupper. För sådana som Fredrik finns
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 18:56Lygnens venner kör från preem-macken vid slottsskogen. Kolla deras hemsida.
Lygnens venner kör från preem-macken vid slottsskogen. Kolla deras hemsida.
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 18:56www.lvg.nu
Men vårträningen har inte kommit upp ännu.
Men vårträningen har inte kommit upp ännu.
Quote from ellen olsson on 26 February 2012, 19:32MCK:s "andraklunga", för de som cyklar mest för motionens skull, kör på lördagar från klubbhuset. På söndagar kör alla som vill köra lite snabbare från Mölndalsbro. Jag påpekar än en gång att MCK inte går i ide. Även "andraklungan" har kört utomhusrundor
MCK:s "andraklunga", för de som cyklar mest för motionens skull, kör på lördagar från klubbhuset. På söndagar kör alla som vill köra lite snabbare från Mölndalsbro. Jag påpekar än en gång att MCK inte går i ide. Även "andraklungan" har kört utomhusrundor
Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 19:37Andraklungan har nästan dött ut. Det fanns en eldsjäl bakom den och han har många järn i elden. Jag vet inte om någon annan har fyllt i.
Sist jag kollade var förra året. Andraklungan är inte en prioritet, kan man säga.
Lygnen kör också året om. De närma
Andraklungan har nästan dött ut. Det fanns en eldsjäl bakom den och han har många järn i elden. Jag vet inte om någon annan har fyllt i.
Sist jag kollade var förra året. Andraklungan är inte en prioritet, kan man säga.
Lygnen kör också året om. De närma
Quote from ellen olsson on 26 February 2012, 19:38Mats Harring har dragit i andraklungan i vinter. Annars brukar Jonas dra i det.
Mats Harring har dragit i andraklungan i vinter. Annars brukar Jonas dra i det.