Quote from Funbeat user on 26 February 2012, 19:39Ok. Det var nog Jonas jag tänkte på (som blev dubbelbokad)
Ok. Det var nog Jonas jag tänkte på (som blev dubbelbokad)
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 13:01Okej, då kanske man kan haka på Lygnens vänner om man är snäll då... Har sett att folk samlas där förra året några gånger.
Blir lätt lite tradigt att trampa t/r till jobbet i Onsala själv!
Per
Okej, då kanske man kan haka på Lygnens vänner om man är snäll då... Har sett att folk samlas där förra året några gånger.
Blir lätt lite tradigt att trampa t/r till jobbet i Onsala själv!
Per
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 13:19Nu på lördag samlas Lygnen på Kviberg. Nästa lördag samlas de i Kungsbacka. Det finns kartor över startplatserna i kalendariet.
Det är först när vintercyklingen är över att man samlas vid Preem.
Nu på lördag samlas Lygnen på Kviberg. Nästa lördag samlas de i Kungsbacka. Det finns kartor över startplatserna i kalendariet.
Det är först när vintercyklingen är över att man samlas vid Preem.
Quote from Funbeat user on 27 February 2012, 14:03Sävedalen CK körde i söndags.
Sävedalen CK körde i söndags.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 21:13Sävedalens CK är fantastiskt duktiga på att INTE lägga om sina motionsrundor. Hade mycket väl kunnat tänka mig hänga på i helgen men det stod inget om det på hemsidan eller deras forum.
Sävedalens CK är fantastiskt duktiga på att INTE lägga om sina motionsrundor. Hade mycket väl kunnat tänka mig hänga på i helgen men det stod inget om det på hemsidan eller deras forum.
Quote from Funbeat user on 1 March 2012, 19:19Det har du faktiskt rätt i. Det måste vi ändra på!
Det har du faktiskt rätt i. Det måste vi ändra på!