Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningGrusvägar i Stockholmsområdet?
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej hej! Jag är less på att springa på asfalt och ha fått för mig att det dessutom är mer slitande på kroppen... Men vart hittar jag bra grusvägar i huvudstaden??? Gärna söder om stan då jag bor i Huddinge, men finnes mjukare vägar på andra väderstreck ä

Hellasgården, Björkhagen (från Marcuskyrkan till golfbanan och runt). Kolla gärna några av mina rundor.

I Huddinge har du ju källbrinks IP och slingorna däromkring. Sågspånsslingorna brukar vara väl underhållna!

Sen har du ju alla stigar rung gömmaren! Där kan man springa både långt och kort utan att upprepa sig!

Hur tar jag mig till Källbrink?

Fem minuter med cyckel från huddinge centrum, eller buss! Eller så springer du dit! 😉

Finns det ngn spårkarta över Källbrink? Och vilka sträckningar är det?

Oj.. Nu satte du mig på det hala!

Jag har för mig att jag sett en spårkarta över slingorna sittandes vid parkeringen, eller uppe vid läktarna vid den övere arenan... Kommer inte ihåg säkert.

Har för mig att det fanns en 5 kilometers slinga, och en som v

Såg att du bor i Visättra, du har ju en hel skog vid husknuten!! Nere vid Visättra IP finns det också massor av spår. Ett elljusspår på 2.4km. Så fanns det en terräng-10km när jag bodde där. Dessutom kan man springa en runda från IP bort mot Solgård, vill

Det enda av Visättraspåren som gå att springa är 2,5. De andra är snåriga vandringsleder.... 🙁 Och detta spår har jag sprungit hundra gånger, tror jag. Jag vill ha lite nya bilder på näthinnan... Man vet snart vart alla barr ligger på marken längs spå

Hur springer man från IP-Solgård-Sundby gård?

12