Quote from Guest on 19 December 2010, 18:56Rolf har fått gubbhäl vad är det:)
Rolf har fått gubbhäl vad är det:)
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 19:06Har inte hört detta ord tidigare, men "fettkudden man har under hälen slits/försvinner med tiden.
Har inte hört detta ord tidigare, men "fettkudden man har under hälen slits/försvinner med tiden.
Quote from Elias Engqvist on 19 December 2010, 19:22Vem är Rolf?
Vem är Rolf?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 19:25Rudolfs bror.
Rudolfs bror.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 19:25en jobbarkompis,enligt honom är det en sträckning i hälsenan?
en jobbarkompis,enligt honom är det en sträckning i hälsenan?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 19:27med mulen
med mulen
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 21:28Jag har tvenne gubbhälar å kan ge mig faan på att det har med åldern att göra....Problem med dom har jag dock icke ännu??!
Jag har tvenne gubbhälar å kan ge mig faan på att det har med åldern att göra....Problem med dom har jag dock icke ännu??!
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 14:10Inte hopblandat med gubbvad?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=327163
PS: stavningskontrollen föreslog gubevars som alternativ till gubbvad, det kändes som ganska passande, men jag skratar väl bara tills jag blir drabbad 😉 :DS
Inte hopblandat med gubbvad?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=327163
PS: stavningskontrollen föreslog gubevars som alternativ till gubbvad, det kändes som ganska passande, men jag skratar väl bara tills jag blir drabbad 😉 :DS
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 19:31hm gubbvad är det nog han har:)ps rolf är inte med i forumet men följer nogsamt via mej alla svar.
hm gubbvad är det nog han har:)ps rolf är inte med i forumet men följer nogsamt via mej alla svar.
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 19:03Jag har hälproblem som inte är hälsporre och inte heller inflammerad hälsena utan sannolikt trång senskida eller inflammerat/irriterat fäste. Smärtan/ömheten känns på insidan hälen och flyttar ibland inåt/uppåt mot baksidan hälen.
Rekommendation av sjukg
Jag har hälproblem som inte är hälsporre och inte heller inflammerad hälsena utan sannolikt trång senskida eller inflammerat/irriterat fäste. Smärtan/ömheten känns på insidan hälen och flyttar ibland inåt/uppåt mot baksidan hälen.
Rekommendation av sjukg