Quote from Guest on 14 April 2010, 20:14Under två av mina senare pass har jag känt en ny underlig känsla i vänsterfoten. Efter ca 7-8 km börjar det kännas som om foten vill fjädra tillbaka mot utsträckt läge då jag drar upp framfoten för att påbörja nästa steg.
Känslan är precis som om jag ha
Under två av mina senare pass har jag känt en ny underlig känsla i vänsterfoten. Efter ca 7-8 km börjar det kännas som om foten vill fjädra tillbaka mot utsträckt läge då jag drar upp framfoten för att påbörja nästa steg.
Känslan är precis som om jag ha
Quote from Funbeat user on 14 April 2010, 20:24Det måste väl vara hälsenan ändå?
Det måste väl vara hälsenan ändå?
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:11Jag tror också att det är hälsenan. Den fäster ju från slutet på vadmuskeln över hälbenet och in under foten, framme vid tårna. Ofta kan det kännas som "potatismjöl" när man trycker på själva senan men du kan ju även ha fått en senfästesinflammation och d
Jag tror också att det är hälsenan. Den fäster ju från slutet på vadmuskeln över hälbenet och in under foten, framme vid tårna. Ofta kan det kännas som "potatismjöl" när man trycker på själva senan men du kan ju även ha fått en senfästesinflammation och d
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 10:17Hmm, fast jag har ju inga problem egentligen. Ingen smärta ingen stelhet alls. Jag är i oförskämt smärtlöst tillstånd just nu trots löpning på nytt underlag. Visst kan det vara en hälsena som börjar viska lite om att jag borde vara vaksam men att uppsöka
Hmm, fast jag har ju inga problem egentligen. Ingen smärta ingen stelhet alls. Jag är i oförskämt smärtlöst tillstånd just nu trots löpning på nytt underlag. Visst kan det vara en hälsena som börjar viska lite om att jag borde vara vaksam men att uppsöka
Quote from Funbeat user on 15 April 2010, 22:00Det är inte så att du bara tagit slut i musklerna på framsidan av smalbenen som annars motverkar utsträckningen av foten? Antagligen inte men jag måste ju fråga 😉
Det är inte så att du bara tagit slut i musklerna på framsidan av smalbenen som annars motverkar utsträckningen av foten? Antagligen inte men jag måste ju fråga 😉
Quote from Funbeat user on 16 April 2010, 08:08Kände återigen samma sak igår och lutar nu åt att det en effekt av strumpa-sko friktion. När jag blir svettig och skon blir blöt så börjar hälen kärva lite mot sulan och just vinklingen av foten motverkas eftersom hälen glider lite mot sulan vid den rörel
Kände återigen samma sak igår och lutar nu åt att det en effekt av strumpa-sko friktion. När jag blir svettig och skon blir blöt så börjar hälen kärva lite mot sulan och just vinklingen av foten motverkas eftersom hälen glider lite mot sulan vid den rörel